Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettfoder
Läst 356 ggr
Thea-Cazzy
0

Morgon?

När ni ger era marsvin mat på morgonen, vilken tid (ungefär) ger ni maten då?

Jag kommer ju att få ge mina innan jag går till skolan, runt 7.30 eller 7.45 på morgonen, det beror lite på vilken dag det är ;P.

[MatildaW]
0

#0. På skoldagarna blir det ca klockan 7.00, på helgerna varierar det, men då får dom mycket hö på kvällen utefall jag vaknar lite senare, men det brukar bli runt 10.00 :)

Annna
0

Jag ger aldrig mina någon mat på morgonen , utan fyller endast på hö.
Sen på kvällen vid 20-21 får mina grönsaker och pellets:)

Thea-Cazzy
0

#1 #2 Okej, tack för svaren =)

[Liinda]
0

jag ger mina innan jag går till skolan ungefär kl 9 och på helgerna får dom vid 11 ungefär

Thea-Cazzy
0

Bara dom inte vänjer sig vid att få mat tidigt, då väcker marsvinen kanske en på helgerna, och det vill jag inte! ;P haha

Tonnan
0

jag ger dem 06.30 mn det e på vardagar  men det e då jag går upp

Thea-Cazzy
0

Jag upptäckte nu första natten att dom var uppe och drack redan klockan 4!

svampi
0

Ger mina marsvin lite grönsaker och färskt gräs vid 7.00. Jag är rätt morgon pigg så dom får samma tid på helgerna.Glad

FeliciaS
0

Mina marsvin får grönsaker och hö på morgonen kl. 9 på måndag, 7.40 på tis, ons och tors, 8.30 på fredag och ca 9 på helger.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Caroob
0

De får hö och nån grönsak el frukt kl 7 på vardagar, 9 på helger (ca) sedan får de mat igen när jag kommer från jobbet, mellan 17.30 - 19 nånstans. Kligröt eller kornkross sedan innan jag går till sängs vid 23 tiden. Hö vid behov (ca 3ggr per dag det med).