SÖKES!
För er som läste mitt tidigare inlägg om att jag inte har 2 systrar utan en av varje vet att jag söker 2 marsvin.
Behöver inte va bebisar utan vuxna funkar oxå!
Så fort som det bara går!!!
Eftersom ekonomin e ansträngd just nu så hoppas jag på " bortskänkes " eller säljes för en billig peng!
Vi har massor av tid och kärlek hos oss!
Vart söker ni någonstanns? :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
jag har kollat blocket…hittade perfekt en pappa på 8 mån å hans dotter. Passar ju jättebra med mina…men där fanns inget telefonnr .
Mailade direkt igår men har inte fått svar än…
Jag bor i Malmö å kan inte ta mig så långt så jag försöker hitta i närheten…svårt!!!
*wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii*
Har nog hittat nu!!!!
Uppfödaren som jag hade kontakt med å egentligen från början skulle köpa hos har 2 fina vuxna sheltiesar vi får köpa!!
Dom kommer på påskafton om det nu inte blir lite tidigare.
Tror ni mina klarar sig så länge?? Har satt en mindre bur med hanen i min stora egenbyggda bur där honan e i. Dom e inte alls glada å gnäller å står på varsin sida om gallret å biter.
#3 Ja påsk är ju bara 2 veckor till, det är ingen fara, dem kan stå bredvid varandra och prata:)
#4 Det blir redan på söndag!!!!!! 
Åhhh vilken lättnad!! Jag e så glad!!!!!!!!
#5 Åh spännande. Skönt att det kunde lösa sig :)
# 6 ja verkligen en lättnad…samtidigt glädje!!
Ja herregud…vi som bara skulle ha 2 st hahahaha
Håller tummarna nu bara att Fendi inte e dräktig 8 veckor gammal å 375 gr tung
#7 Haha lätt hänt att det blir fler ;) Skulle med bara ha 2 från början, sedan blev det 3, sedan 4 och nu 6 st haha :=D
Kolla facebook om du är medlem där. Massor med köp och sälj sidor där man själv bor. Där kan du sätta ut annons!
# 8 ja tror nog det e så! = )
#9 jag ska inte sälja nån av dom…mina gosegrisar ju! = )
Skaffar 2 st till istället som sällskap till dom…vuxna marsvin.
Jag skulle vilja ha minst 4…men har man tid med alla? de är ju de som är grejen…
# 11 det beror nog lite på…vissa kanske inte har den tiden eller intresset att lägga ner på djuren. Då e det bättre att låta bli.
#11 4 marsvin tar inte mycket längre tid än 2 marsvin, tro mig. Märkte ingen större skillnad mellan 4 och 6 marsvin :)
Jag vill kunna ge tid till dem lika mycket och kela med dem osv..
#14 Ja det beror ju på vad man prioritetar och vilken tid man har.
Mina får lika mycket kel oavsett om jag har 2 marsvin eller 6 marsvin ;)