Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettersajtenifokus
Läst 1006 ggr
katiz
0

Avslöja dig!!!

TRASAN sa att det har hänt att det finns mycket påhopp här så jag tror nog att om den personen som har påhoppat här erkänner sitt misstag och säger förlåt så accepterar TRASAN det men om personen är en ynkrygg och kommer inte fram då tycker jag att TRASAN kan lägga till ett inlägg med exakt alla personernas/personens namn!

KvirrZ
0

Hur har hon blivit på hoppad, via pm?
För jag kan inte komma på någon tråd nyligen där folk har hoppat på någon :/
Tråkigt iaf att man ska behöva känna sig påhoppad på ett forum för alla som älskar marsvin :(

- Mvh Emma

shintaida
0

Jag tycker Trasan ska skriva vad/hur hon har upplevt det och med vem, faktiskt.

Även om det kanske är jag. För det vet jag inte. 

// Shintaida

katiz
0

mmm,håller med

fulfisk
0

Men allvarlig talat, jag tycker det är mycket bättre om de löser det privat via mailen. Det är egentligen en sak mellan de två.

Visst, det kanske inte är någon ursäkt men personen kanske hade haft en riktigt usel dag eller något. Jag tycker det känns fel att hänga ut någon såhär.

FeliciaS
0

#4 Tycker jag med…

Är Katiz inblandad oxå eller varför startar du den här tråden? Det kunde väl TRASAN ha gjort om hon ville!?

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

shintaida
0

Jag ville bara veta om jag gjort något galet…har jag gjort det utan att veta det, får Trasan gärna "hänga ut" mig…så jag får förklara mig.

// Shintaida

TRASAN
0

Nu har jag kommit tillbaka o läst detta !!!!!! Ja jag kunde ha startat denna tråd själv men jag ville ge personen en chans! Så hör gärna av dig! Jag har försökt att nå dig………….   SÅ NU KÖR VI VIDARE.  Detta är glömt nu. Jag vill sända en JÄTTKRAMIZ till dom jag har fått brev ifrån o stöttat mig. Ni är guldvärda i mina ögon tack för er hjälp att jag inte gick ut här ifrån. 

KRAMIZAR trasan

katiz
0

the end

Inlägget är låst för nya kommentarer