Tilas Bebisar
Den 12/11-11 fick Tila sina små bebisar! Hela 5 stycken på varierade vikter melln 71-103g Det blev 3 skinnys o 2 lakeland varav 3 töser o 2 pojkar. Pappan till kullen är Villaängtorps Ludde Lump.
Än så länge lever alla o de stödmatas för fullt av min kära sambo som gör ett jätte bra jobb medans ja jobbar om dagarna. Men de är lite i risk zoonen.
Åh duktiga han som stödmatar dom.. Hoppas dom klarar sej alla. dom var verkligen så små.. Men så söta!
GRATTIS!!
Charlotta-B

GRATTIS !!
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Bamse söta allihopa,fina färger!
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Grattis! Hoppas att ungarna slipper mammas satingener

Hoppas allt går väl med dom små.
Ge Tila älsklingen en grattispuss från mig.
Marsvin 4-ever
.
#10# Är mamman satin?

#12 Nej mamman e inte satin.
#12 Nej, satinbärare

#14 Ev. satinbärare, de finns 2 ev fadrar till tila varav den ena satin dock har han aldrig lyckats lämna levande ungar så e troligare att den andra hanen e pappa till henne o han e inte satin. Så de e inget säkert.
#15 Måste väl funnits en anledning till att Du reggade satinen som pappa till Tila och inte den andra??

#16 Nu är de ett par år sen o ja visste inte vem av dem som va pappa o ja valde bara satin hanen som pappa för ja hoppades på att han va pappan, men då va ja inte så insatt i satinsjukan osv.
O anledningen till att ja hoppades på att han va pappan va att han hade innan fått ungar med 3 andra honor men alla ungarna i kullarna dog av okända anledningar, därav att ja efteråt tvekar på att han e pappan då alla i kullen även blev skinnys o den anadra hanen ja hade o välja på va skinny. Så de lutar meråt att den andra hanen e pappan till Tila.
O om du nu har fler frågor ang detta så ta de via PM istället för o skriva massa OT i en bild tråd.

#18 SÖT!

Putt.
Marsvin 4-ever
.
Vad fin Tila är :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

#24 Visst är hon och hon har också ett underbart temprament samt personlighet. 
Marsvin 4-ever
.
#25 Det har Alvin med (det jag har märkt än så länge) :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Gud vad söta. Hoppas alla klarar sig nu! :)