Lite bilder = )
Har tagit lite bilder nu på mina små fisgrisar…både bebisarna å dom nya äldre = )
Måste bara fråga en sak…lilltösen Fendi har gått ner lite i vikt…typ 10gr = ( hon e väldigt aktiv å äter mycket…mycket mer nu när hon har sällskap av Juliette…förstår inte riktigt…e det normalt??
Tänker att eftersom hon mår bra nu å e mer aktiv å äter mer kanske det beror på det…att hon har gått ner???
Mina småpluttar e ganska rumsrena å använder låda…förrutom nån liten bajsplutt som kommer då å då…men dom vuxna både kissar å bajsar ganska mycket överallt…speciellt där dom ligger. Dom e vana vid spån å jag använder fleece. har oxå mysfiltar till dom som dom bökar runt i å bäddar in sig själva.
Har en plastbotten från hamsterbur som toalettlåda…tidningspapper underst sen spån å sen massa hö.
Hur/går det? att få dom vuxna att använda den oxå? Att få dom rumsrena menar jag?
Många fler frågor har jag…om här e nån som orkar svara?! = )
10 gram är inte mycket, inget du behöver oroa dig för. men om du är orolig kan du ju väga med jämna mellanrum och se om fendi går ner mer i vikt eller blir slöare. :)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
fina bilder btw, och väldigt söta marsvin :)
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
# 3 Tack va skönt!! Tänkte att eftersom hon e mer aktiv nu så kanske det sätter sprätt på omsättningen då = )
Tack tack…kommer bilder på på pojkarna oxå…tar lite tid eftersom man bara kan lägga upp bilderna en å en = )
lite uppdatering….viktnedgången va nog att vågen inte va rätt inställd! *piiuuu* 
Vägde henne idag å då hade hon ökat från det hon tidigare vägde!
guuud vilka sötisar! Fendis mage har nästan exakt samma mönster som min Melvin har på magen :) har hört att det kan vara felfärgade tort´n white, en färg på marsvin där det är rutmönster :) sök på google så fattar du vad jag menar ;)
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Tack MelvinMimmiLufsen! = )
Ja jag har hört om det men jag fattar inte mycket ang alla mönster å rutor…vilket som e rätt eller fel hahahaha
Nån gång blir jag väl klok på det 
Kollade aldrig Fendis pappas mage som hon e en kopia av! men coolt e det iaf! = ))
haha nej det tog ett tag innan jag fattade det enklaste… men med den färgen är det så att det ska vara i ett rutmönster på magen+ryggen, i färgerna vit, brun och svart och de ska vara jämt fördelade… eller någonting sånt ;) gillar mer marsvin som inte har den korrekta färgen, tycker dom är stiligare… ;)
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Tycker Fendis mönster e jättehäftigt
det enda vita hon har e den pyttelilla fläcken mitt i rutfältet…sen lite på nått av benen = )
Ja det blir kanske nästa projekt…att lära sig lite med färger å teckning = )
Har du nån bild på Melvins mönster på magen som du kan visa??
aa det har jag fast det är en väldigt dålig bild… ^^
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
nu ser jag att det inte är exakt lika, men väldigt lika iaf ;) här är en bild på min ängel :) inte världens bästa bild, men som du ser vill han inte vara med på bild…
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
hihihihihi…va fin han e!!
Även om rutmönstret inte e exakt likadant så liknar dom = ) ….dom kanske e släkt tom…på avstånd hhahaha ; )
#18 han tackar ;) haha aa kanske… var kommer fendis från? :)
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
hahahaha inte den blekaste faktiskt! Jag köpte Fendi å Virvel via annons på Blocket då familjens mamma å pappa hade fått en andra kull. nU E HANEN KASTRERAD. fRÅGADE INNAN OM NÅN SORTS stamtavla ( sorry caps lock ) men hon sa dom har ingen = /
Skaa kontakta henne snart igen å berätta att vi fick en hona å en hane istället för 2 honor. Inget hon kan göra nått åt men ska berätta iaf…ska skicka lite bilder oxå = )
#20 haha aha okej ;) vet faktiskt inte heller var Melvin kommer ifrån, fick honom som halvåring från omplacering… haha ^^
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Jag bara älskar de fina teckningarna som ni visar på magen osv. =) Ser så härligt ut!
Från Marika och hennes bästa vänner =)
Gå in på www.halfwayhome.se och hjälp oss att hjälpa hemlösa hundar. Ange referens Marika Norrman.
#16 Typ sånt rutmönster har Enzo med på magen ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
# 22
javisst e det coolt! 
# 23 kan du inte lägga in en bild på Enzo här i denna tråden?
#22 tycker oxå det är väldigt häftig, brukar kalla det att dom har magrutor… hehe vältränade marsvin med magrutor… ^^
#23 håller med #24, kan du inte lägga upp en bild :)
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Japp Fridaakesson upp med en bild!!! 
#25 haha ja det var ju ett smart ordval =) Otroligt häftigt är det iaf!
Gå in på www.halfwayhome.se och hjälp oss att hjälpa hemlösa hundar. Ange referens Marika Norrman.
Fridaakesson…va fin han e! Coola magrutor där oxå ju 
#31 Tack ska du ha. Jättesnällt sagt :-)
#30 Det ser ut som två olika marsvin :P
#33 Ja lite faktiskt ^^,
Mitt allra första marsvin kunde man med tro att det var 2 olika marsvin hehe :)
vad söt enzo var! coola magrutor oxå ;)
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#35 tack ska du ha :) Han är vältränad ;) haha
# 36
hahahaha ; ))

#36 haha ja det var han verkligen ;)
_(f.d MelvinMimmiLufsen)