Springa i buren!
För att hon är glad antar jag :D
Helena

haha okeej

jag tror oxå hon är glad mina marsvin kan oxå få sådana ryck så sågspånen rycker här hemma. men då är dom lyckliga o mår bra tolkar jag det som . ;))))
Ja, precis :)
Helena
jag har typ samma problem .. mina 2 honor springer runt i en cirkel på morgonen typå kl 4 eller 5 .. runt runt runt så jag får gå upp och säga till dom .. sen lägger jag mej så e dom tysta en stund sen så börjas de igen .. va ska man göra?? vad menar dom med detta :O ??
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
Alltså..låt dom ha kul, dom busar ju bara.
Helena
Jaa
Helena
hehe jag kan inte sova då :P
Stäng dörren?
Helena
hmm marsvinen bor i mitt rum .. i sin bur :P men asså jag bara undra ifall man kunde göra nå åt de :P
#0 Jag skulle gissa på att det är popcornskutt hon gör och det är för att hon är glad helt enkelt:) Det är urgulligt :D
#5 Mina gjorde samma sak när dom var små och dom har sin bur vid fotände på sängen. Så jag förstår att du tycker det är jobbigt :P Vissa nätter fick jag nog så då flytta jag dom till buren som står i min lillebrorsrum haha :P Andra nätter så PETA jag till på buren med tårna så fort dom börja springa. Men det funka inte i längden för tillslut så brydde dom sig inte om att jag stoppa dit foten:P Fast mina slutade med det och nu gör dom bara så ibland (dom brukar oftast sova på natten). Så det är bara att stå ut :)
hehe mina e inga unga :P hehe aa men hoppas dom slutar snart :P brukar ge dom morötter på natten så dom sitter och äter istället för att springa XD hehe :P såklart dom sk afå ha kul men inte när jag sover XD