Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettoff-topic
Läst 459 ggr
millib
0

Godnatt!

// Milla - Alpaca och Peruan
http://www.millasmarsvin.n.nu/

Lixim
0

Sovgott :)

Smf 475 Lixim's

Bloggen

Uppfödning av Skinny & Lakeland

Ery
0

God natt. Glad

jezzijezz
0

Gonatt! = )

Misarn
0

Natti Natt :3

Toxics
0

Haha, och här sägs det att det inte förekommer mobbning xD. God natt får fler svar än gladpåsk :D Kul info. Tur att jag inte tar åt mig =)

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

Lixim
0

Så bara för att jag råkade missa din tråd om Påsk får jag inte hälsa godnatt för det är mobbning? Jag ber om ursäkt att jag missade din tråd.

Smf 475 Lixim's

Bloggen

Toxics
0

Jo det får du, du får skriva det hur mycket du vill=) Ville snarare poängtera att de som säger att de INTE förekommer mobbning har fel.

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

Lixim
0

Fast jag tycker inte det är mobbning. Du har fått svar på många av dina trådar. Jag har inte fått svar på alla mina trådar men inte känner jag mig mobbad för det.

Smf 475 Lixim's

Bloggen

Toxics
0

det beror ju på vad det är för trådar. En tråd där buskapetär godnatt eller glad påsk är det lika enkelt att svara på.

De trådar du har skrivit som du inte fårr svar på är ju kanske mer frågetrådar där folk inte har några svar.

Lixim
0

Nae de e olika trådar.

T.e.x i de flesta annonseringtrådar skriver folk oj vad söt eller vilket fint marsvin. MEN inte i de flesta av mina annonser. Men tar jag åt mig av det? nepp.

Jag skapade en rolig lek men de va bara Frida som hakade på o den blev ett inlägg lång. Men inte tar jag illa upp av det.

De kan vara vilka trådar somhelst.

I perioder är inte mif lika aktivt och många är bara inne o tittar utan o skriva.

Smf 475 Lixim's

Bloggen

Toxics
0

10 # Jag har inte sagt att du ska ta åt dig eller liknande? Vet inte vart du fick det ifrån.

Ja, men vi säger mot förmodan att kanske inte tyckte leken var rolig. Eller ingen kanske tyckte att just det varsvinet var speciellt söt. Då kanske de inte svara. Nu tror inte jag att fallet var så. Men vi säger det.

Så är det fortfarande logiskt att de inte svarar då.

men som när någon skriver Gladpåsk, så är det väldigt enkelt att bara svara gladpåsk tillbaka. Det kräver inte attt man måste tycka något.

Annat än vad man tycker om den personen som skrev inlägget.

Lixim
0

#11 Nae jag tar inte åt mig alls :) Jag försöker dock förklara.

Smf 475 Lixim's

Bloggen

_Charlie
0

Vi kom ju redan fram till att anledningen till att ingen svarade i Toxic's glad påsk tråd var att den lades i OT kategorin, som endast en liten del av mif's medlemmar har tillgång till, medans de andra glad påsk trådarna som fick svar låg i det öppna forumet.

Denna tråden låg också i det öppna forumet när den startades, senast när jag la mig vid 12 i natt låg den kvar i öppna forumet, i morse var den flyttad till OT.

Binajis
1

Goddag säger jag! Tänkte bara flika in att det kan ju vara så att folk lärde sig av missen de ev gjorde med din Glad påsk-tråd, Toxics? Man kan ju försöka se det positiva. :)

Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.

http://www.freewebs.com/binajismarsvin