AWWW!
Ja igår när jag skulle ge dom middag höll jag på att dö… xD Jag har ju hållt på att hålla matbiten lite i luften så att dom fick ta den när dom stog på bakbena, och nu kom jag in och satte mig bredvid buren. Då ställde sig Ted på bakbena och jag hade inte ens hunnit öppna burdörren xD Han stog och typ balanserade på bakbena och det var så gulligt, jag fick lust att skrika AWWW! Ingo kollade först liksom lite konstigt på Ted sen gjorde han samma sak! Det var så gulligt.. 
Jag var bara tvungen att skriva av mig lite, Har era marsvin gjort något sånt här mega gulligt? 
Blixten står med på bakbenen ibland, speciellt om jag kommer med äpplebit :) En gång trillade han stackarn…
Lille Alvin är för söt när jag kommer med hans gröt, står vid kanten på buren, precis så att man ser hans huvud haha :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 Naaaww vad sött! Allting för maten! xD Lille Ingo har jag sett att när maten inte kommer tillräckligt snabbt till han för att brorsan Ted stoppar så försöker han klättra över Ted, men han lyckas inte så ofta… 
#2 Japp de flesta av mina marsvin är såna. 2 av dem är inte så framåt för mat men de andra 4 är det hihi :)
#3 Men som sagt, för dom flesta marsvin så går vägen till deras hjärtan genom magen! :D Hihi en gång har Ted klurat ut hur man öppnar burdörren :/ Han helt enkelt knuffade på den tills den öppnades xD Nu måste jag knyta fast den :P Den utflykten slutade med att jag hittade han på pellets burken och satt och käkade sallad från min sallads påse xD Ingo såg väldigt skärrad ut när han såg att jag kom in! *lol*
#4 Ja så det för det mesta hihi 
Smart marsvin 
#5 Haha ja såklart! 
Wixen gör så hela tiden :P
#7 Det är så gulligt! 
Hhahha Sen jag lärde marsvinen "Stå" och "snurra runt" så gör dom det såfort man visar sig med grönsaker. Även om man inte ger kommandot :) Det verkar ibla som om Cola vill säga; Titta matte, jag snurrade runt! Borde jag inte få en salladsbit nu? :)
Mvh Linnea
#9 eller hur? :D Så gulligt! Jag ska försöka lära mina snurra runt :D Hur gjorde du? snurrade en godis bit långsamt i luften eller?
Ingen av mina gör det men jag tror att Tingeling skulle klara det. Har funderat på att ta ut henne och träna men med mystiska sjukdomar i buren så får det vänta. Eventuellt Sally skulle kunna med. Men när sjukdomstiden är över ska här tränas :-D
#11 Ja vad kul! :D Skall också börja träna nu, det ända dom kan än å länge är att stå på bakbena, ska lära dom att göra det på kommando nu ;)
Mitt gamla marsvin Morris kunde snurra runt :) Tog bara en bit t.ex gurka och tog den mot hans bakdel, då var han tvungen att snurra runt för att ta den :)
13# Okej! Tack :D
Jag har ett ganska högt hus till mina grisar.. och min Nemo han hoppar upp på det.. Hoppas era marsvin?? Det ser jätte häftigt ut med de små benen :P
Från Marika och hennes bästa vänner =)
Gå in på www.halfwayhome.se och hjälp oss att hjälpa hemlösa hundar. Ange referens Marika Norrman.
Hoppar era marsvin skulle det stå.. Inte hoppas..
Gå in på www.halfwayhome.se och hjälp oss att hjälpa hemlösa hundar. Ange referens Marika Norrman.
#15 Ja mina gör det! Dom har en ramp till taket på sina hus, men odm hoppar hellre upp och använder ibland rampen när dom är på väg ner för taket! Det ser ju för gulligt ut, jag håller med!
#15 Ja vissa av mina marsvin gillar att hoppa upp på husen :)
#17 Precis så gör Nemo med, han hoppas upp men går ner :P Jag blev jätte chokad när jag såg det första gången. Såg inte klokt ut :P Och det är högt!
#19 Ja, jag med xD Det såg så tokigt ut också! :P Fast jag hade nog också föredrat att hoppa upp till taket, det är ju mycket roligare! 
haha ja och det är lite mer sport i att hoppa :P Jag har satt sandpapper liknande tejp på min ramp så att det ska slita lite på hans vanvårdare klor.. och det verkar hälpa ganska bra =)
#21 Haha! *LOL* Gud vad snyggt! <3
#21 Naaw =) Nemo har sin myspåse uppe på huset, och han böka runt så häftigt i den så att han ramlade ner i den från taket :P
#25 Haha stackarn ;)
Pepsi satt i myspåsen ena dagen, sedan klättade lille Alvin upp på den, Pepsi blev rädd och Alvin trillade av haha :)
#26 aww =) Ja dom är för roliga!
Ha Ser ut som han går på händer :-D
Dom små grisarna är ju för gulliga! <3
hihi ja man är helt såld!
#27 Haha ja dem är ju det:P
Alltid hittar don på nya roliga saker eller små bus som att rymma till pellets burken ;)