Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettpresentationer
Läst 835 ggr
[copicaddicted]
1

Charlie

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Charlie var namnet, jag är en Lakeland och kommer från Santias uppfödning och är nu drygt ett halvår.

Jag älskar att sitta på mitt tak och kika ut över rummet, sen är det en stor favorit att busa runt med kompisen Pepsi.
Jag har nu börjat bli trygg i min nya familj och pratar gärna när jag vill ha lite uppmärksamhet och har inget emot att få gosa lite grann.
Jag är väldigt förtjust i bruden Lola i buren ovanför mig och matte låter oss träffas ibland under kontrollerade förhållanden, vilket jag inte är förtjust i utan vill att hon vänder ryggen till Oskyldig

Min favoritmat är helt klart paprika, sen gillar jag de där morötterna matte köper med blast på. Dom är mildare i smaken och sen får vi blasten som godis vid kvällsmyset.
Min stora godisfavorit är äpple och matte får banne mig hålla undan fingrarna när hon ger mig det så jag inte råkar sätta tänderna i henne.

[copicaddicted]
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min burkompis

jezzijezz
0

Så goa å söta dom e!! = )

[copicaddicted]
0

Ja och dom är absolut sätast när man släpper ut dom för Pepsi viker inte många cm från Charlies sida :D

Marika Norrman
0

Naaw =) Hur gammal är pepsi??

Från Marika och hennes bästa vänner =)

Gå in på www.halfwayhome.se och hjälp oss att hjälpa hemlösa hundar. Ange referens Marika Norrman.

[copicaddicted]
0

Han är väl dryga 7 veckor eller nått sånt :)

Marika Norrman
0

Så himla söt han är =) Min nemo får sin burkompis i morgon som precis är leveransklar =)

Från Marika och hennes bästa vänner =)

Gå in på www.halfwayhome.se och hjälp oss att hjälpa hemlösa hundar. Ange referens Marika Norrman.

[SallysPigge]
0

Åh så fina dom är :-D

Mollertons
0

Vilka sötpluttar! :-)

Mvh Majéla på Mollertons www.mollertons.n.nu