Ny bur
Fick hem en bur från en annan uppfödare som vi gjorde om lite grann och satte in en ny vaxduk i. Buren kommer vara till våra pet grisar och pensionärer. Väldigt glada blev dom grisarna :)
Vaxduken ser ut att sitta som en smäck, tjusigt! Ser riktigt mysigt och bra ut :)
Så fint det blev :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Har ni tillverkat det lilla våningshuset själva? Det var ju supersött med det lilla plexiglasfönstret!
#10 ja det var sambon som gjorde det, eller ja det är hon som bygger allt typ. Jag är inte så bra på sånt. En del av grisarna hoppar upp där o sitter o spanar :)
#11; Aha! Jättefint var det i alla fall :) Jag är inte heller så händig men jag jobbar på det, hehe ;) Kan tänka mig att det är en poppis utkiksplats :)
Vad fint det blev =D
Tack :)
Skitsnyggt!!! = )
Måste bara fråga…hur gör ni med hörnen? Det blir ju väldigt mycket tyg just där? Å limmade ni fast vaxduken?? Vilket lim isf 
#15 sambon mätte först o sen häftade hon fast duken. På förra bokhylleburarna limmade vi kanterna men dom gnagde upp det direkt, nu har vi tejpat istället så det är omöjligt för dom att få tag i kanten.
Vad fint det blev, snyggt! :)
Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)

Underbara grisar samt jättefin bur. Härligt att se. 
Marsvin 4-ever
.
#18 tack =)
# 16
Jag kan inte ens se nån tejp??? Jag e väldigt imponerad av att det e så snyggt gjort…speciellt hörnorna…har ett rent helvete med hörnorna ; ))
#20 Syns på kortsidorna där duken är vikt, där sitter tejpen :)
Hehe ja jag skulle aldrig ha tålamod att få det snyggt, tur att jag har min sambo ^^
# 21
Har ni använt genomskinlig tejp? Fäster det bra? = ) ja skitsnyggt!!!!
#22 japp vi körde på vanlig genomskinlig. Ja det har hållt dom här dagarna iaf, när vi andvände lim så fick grisarna tag i kanten och åt en hel del på duken.
:)
Aha = ) ursäkta alla mina frågor hihihi men på första bilden ser det ut som lim i botten? = ) tänkte byta ut vaxduken i flickornas bur…därför jag undrar ; )
#24 ingen fara :)
Ja jag vet inte riktigt vad det är, vi fick den så.
# 25
aha okey = ) ja duktig sambo har du!!!!
tog en ny bild där du bättre ser hur hon gjort i hörnorna :)
# 27
ahhh tack va snällt att ta en bild så jag ser! 
Då vet jag hur jag ska göra sen när jag bytar ut vaxduken ; )