Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 7613 ggr
_Charlie
0

Normal snopp?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Märkte tidigare att Pluras snopp ser märklig ut, och undrar om de ska vara så här spretiga som en blomma typ? ;)

(Ber om ursäkt för Plura som bestämde sig för att bajsa när kortet togs, han är inte så fin i kanten. ;))

Låter bilden vara liten och klickbar för den som inte vill mötas av en marsvinssnopp på en gång, även om rubriken kanske hintar om att det är det man kommer se. ;)

_Charlie
0

Ingen?

De andra pojkarna har lite spretiga snoppar men inte lika mycket som denna lilla spjuvern. Ser lite märkligt ut men det kanske ska vara så där.

Lyan
1

Jag tycker den ser normal ut. Om du kan "veckla ut" hela snoppen kan du kolla om han har mycket smegma och klet, blir det mycket kan det ibland se ut som att förhuden är större än normalt eftersom det tar mer plats inne i den

_Charlie
0

#2 Okej, tyckte det såg så trångt ut men då ska de vara spretiga. Ska kolla igenom honom sen och se om han behöver rengöras. Brukar man behöva rengöra pojkarnas kön? Eller brukar de fixa det mesta själv?

Lyan
0

#3 Oftast fixar de att hålla den ren själv men ibland kan det bli lite för mycket. Jag brukar bara ta en blötad papperssudd och torka bort det försiktigt. Vissa hanar får man hålla efter med jämna mellanrum om de producerar väldigt mycket

_Charlie
0

#4 Okej, bra att veta. Har inte riktigt synat deras mandomar förr men får kolla lite nogrannare då. ;)

Eulwen
0

Jösses vad jag kommer att bli impopulär (eller kanske populär…?) hos mina pojkar ikväll….

Hrm.

Fridaaaa
0

Jag har rensat där på en av mina gossar en gång, urk luktade ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.