Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 941 ggr
Mofsan
1

så skoj...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

måste tacka alla som komenterat på alla mina knasiga inlägg de senaste dagarna =) ( kommer bli fler) men nu har vi ändrat om lite i buren (ny bur påg) och min  lilla Tintin sitter inte längre i sitt hus och trycker…

jag vet inte men jag fick kännslan av att hon var deppad.. men det verkar som om hon kanske inte ätit som hon skulle… i dag har vi skaffat en kattlåda där vi lagt spån och matskålarna! villket visade sig så bra att dom  båda är rumsrena dom går båda i spånet och gör det dom ska! så i botten på resten av buren har jag laggt inlägg som jag sydde av 2 lager fleecfilt och 1 lager jeanstyg (mjukare variant) så det e mjukt och skönt för tassarna där dom kan leka och sova! sedan så stoppade vi hö hårt i toarullar som dom har fått sysselsätta sig med och så den vanliga frukten i skålen.

så nu på eftermiddagen har båda varit ute och skuttat runt i buren samt att dom varit så trötta nu på kvällen att dom bara velat mysa då dom suttit med mig i soffan! =)

det gillas att jag i allafall gör något som känns rätt!!

jo.. även Tintin har börjat yla och pipa när man kommer till buren hon är ändå den som bott hos oss en månad snart! så det e skoj att båda e med i spelet nu =) mycket roligare då juh.

SÅ SUPER TACK ALLA OCH TACK FÖR EN SUPER BRA SIDA

Jessika Liw och vildsvinen

/Mofsan

Virvlan
0

Vad söt :)

Mofsan
0

det e lilla Tintin mitt första vildsvin! =) det finns bilder på bayliz oxå bland mina foton hon e ännu sötare hon e som en liten boll och sååå nyfiken men jag gillar dom båda lika mycket

/Mofsan