resultat sydväst
någon som vet när resultaten för sydvästs utställningar kommer att finns på SMF´s hemsida??
ingen som vet??
Beror väl på när den som ska skriva in det hinner… Bara att hålla utkik skulle jag tro.
Det brukar inte ta så lång tid.
Helena
men dom har ju inte satt ut resultaten från den 13 januari..
#4 Jaha, det låter ju länge sen… Men kanske finns nån enkel förklaring till det.
ja :P men man vet i varje fall hur det gick för sina egna små älsklingar :)

jag vet bara att det tar tid för de och de har sina privata saker men jag är också nyfiken :D
Dom har satt ut från utst. i mars iaf :)
Helena
I MM som jag fick idag står det att det är för få som hjälper till så de som jobbar med SMF Sydväst orkar inte med… Med tanke på det kan jag förstå om det tar lite tid innan resultat kommer upp på hemsidan. Finns väl kanske annat de prioriterar då när tid o ork inte räcker till. Det är alltid ett problem i ideella föreningar, att det är för få som jobbar o de som gör det får göra för mycket…
jag fick den i går… jag läste också det. men jag e bara 14år och kan ju inte hjälpa till så mycket för min mamma är inte intresserad alls av marsvinen… men var gång jag e på utställning så innan jag går så frågar jag efter en sop kavst ohc sopar upp efter mej.. det är i varje fall en bra början.

jag tycker att regg bör vara i varje delning - det skulle vara lättare och snabbare.
#10 Jättebra att du hjälper till med det du kan! En del glömmer att det behöver städas efter en utställning o du ska veta att all hjälp uppskattas!
Jag har inte ställt ut inom SMF men i andra föreningar o självklart hjälper man till med att städa lokalen efteråt o även annat om man kan det. Då jag själv arrangerat utställningar förr så vet jag hur värdefull all hjälp är, hur liten den än kan tyckas vara!
vad då för föreningar då?

smådjursförening?
jaha okej.. ordnar dom också marsvinsutställningar??
Svemus, SRS o SSV. SSV har utställningar även för marsvin men jag har inte ställt ut mina marsvin. Hittills är det bara möss, gerbiler o råttor jag har ställt ut.
För några år sen arrangerade jag utställningar i Svemus regi o då märker man hur mycket det är att göra o hur mycket man uppskattar all hjälp man kan få.