Hur länge?
Hej, hur länge umgås ni med era marsvin varje dag? Jag försöker umgås/kela/leka med dem så mkt som möjligt, förmodligen några timmar per dag. Plus att de springer ute i mitt rum i princip hela dagen.
Ofta men olika :P
- Mvh Emma
Jaa..inte så mkt nu..bor inte hos marsvinen^^ Annars är det väl nån timme var för dom.
Helena
Någon timme/ dag. Fast på helgerna kan det bli längre, då han får sitta med och kolla på tv med mig när resten av familjen tröttnar ^^ Och när jag får för mig att Sune ska vara fotomodell blir det säkert 1 - 3 timmar.
Kram Hanna
Hanna
Jag gosar med de allt från 15-45 minuter per dag (i famnen) men de får vara ute på golvet minst 1 h/dag (försöker hinna, kan bli stressigt vissa torsd.) och 5-10 min/dag tar det väl att smörja tassar, borsta Calle (och ibland Sera) samt öva lite tricks ibland :) Så det blir rätt mkt marsvin för min del :D
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Försöker tillbringa så mycket tid jag kan med mina killar :) Vissa dagar blir det mer än andra. Men minst en timme ute på golvet och sen får de vara med i soffan och mysa med oss när det ärtv :)