Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettminneslund
Läst 1354 ggr
JohannaEkroth
0

Alaska är död! =(

Min älskade vita pojke är död!!!

Jag hittade honom nu på morgonen… DÖD i sitt hus!!!

Sitter och borstar honom nu och gråter!!

Vad ska jag göra???

Vad gör man??

*chockad*

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Fridaaaa
0

Nej vad tråkigt!
Samma sak hände mig för några veckor sedan :(
Usch vet känslan.

Finns inte mycket du kan göra :( Storstäda hela buren, det gjorde jag.
Och sedan pysslade jag extra mycket med burkompisen innan jag hittade en ny kompis till honom.
Inte mycket mer man kan göra :(

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Snuttegris]
0

Ush jag beklagar verkligen. Måste känna väldigt hemskt för dig. Tankar finns hos dig.

JohannaEkroth
0

Gör en fin låda åt honom att vila i på gröna ängar… Har svept honom i fina vita handdukar. Han blev inte ens 1 år… Gråter

Vart begraver man ett marsvin?

Kan jag göra det på min mammas tomt?

Ute i skogen kanske är bättre?

Fridaaaa
0

#3 Vi har begrav på våran äng som tillhör tomten med markägarens tillstånd då såklart.
Men ska man gräva ner måste man tänka att gräva mycket mycket djupt, annars kan rovdjur gräva upp dem om man har otur.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Linnet
0

begrav på din mammas tomt, har begravt många djur på vår tomt.

julijulgran
0

det har hänt mig med jag begravde honom i vår trädgård och planterade blommor och inne i kartongen la jag en filt över honom och bredvid en paprika och en morotGråter

mikkan01
0

Usch så hemskt Gråter.. jag har begravt mina på samma ställe under en gran i skogen så jag vet att de tar hand om varandra. Risken finns ju att man flyttar och inte kan hälsa på…något jag gärna gör. Ta hand om digKyss

~mikkan

Frida B
0

usch vad hemskt… *skickar styrkekramar*.. jag begravde min lufsen i skogen, inlindad i en mysig handduk och la honom i en låda, grävde ner honom djupt så inget djur kom och grävde upp graven…

R.I.P alaska…

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

JohannaEkroth
0

Tack för alla vänliga och tröstande ord. Nu vilar han på en plats på mammas gård. KyssGråter