Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 621 ggr
Thea-Cazzy
0

marsvins info

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tänkte att vi kunde använda denna tråd till att skriva om sina/sitt marsvins namn, ålder, ras och vikt. Sen kan man ju kanske lägga in ett foto på dom om man vill ;)

Vårt ena heter Thea, är ca 9 veckor gammal, är ett virvelmarsvin och väger ca 465 gram.

Vårt andra marsvin heter Cazzy, är ca 9 veckor gammal, är ett virvelmarsvin och väger ca 440 gram.

Likheterna mellan Thea och Cazzy beror på att dom är syskon ;P   Här kommer en bild på dom små gullegrisarna!  Glad

ElinM
0

jag har tre Marsvin, Zelda, Hanna och Maja;)

Zelda är i augusti 4 år gammal, väger cirka 1kilo och är en Coronet…….Glad

ElinM
0

…… Hanna blir 1 år 13 juni, väger ca. 925 och är en blandrasGlad.

paronskrutten
0

Jag har ju massor^^

Kan ju lägga in info om Vilma..

Vilma är ett treårigt virvelmarsvin i färgen Brindle. Hon väger ca 1300g (tjockis!) Hon är snäll mot andra marsvin och ligger lågt i rang.

Helena

Nicey_och_Smulan
0

#1 Jag har likadan bur som du =)

ElinM
0

#4 Jaha :)

Thea-Cazzy
0

Vad roligt med svar ;)

Jag tycker att det är kul att se och höra om andras marsvin Glad

ElinM
0

Ah det tycker jag med ;)

Blondi3
0

Gunnar är en lakeland hane på 5 månader nu den 23:e :) Stor och ståtlig kille som gärna vill vara boss i buren .. hehe ..

Lennart är ett marsvin jag tog emot, vet inte när han är född eller vilken sort han är .. men han känns som en selfblandning och troligen född i slutet av april. För när vi tog honom var han VÄLDIGT liten och rädd. Nu är han piggast av dem båda och ger sig inte när det är tjafs i buren :)

ElinM
0

Maja blir 1 år 3 maj och är troligtvis en teddy :)