Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 808 ggr
Aristarcos
3

Det är tomt...

för vi har inte våra marsvin kvar då de fick flytta hem till en ung familj i närområdet Gråter. All lycka till allas marsvin hoppas de får leva och må bra Kyss!

Kommer nog att titta in här och kolla hur det går för er alla…Skrattande

Många kramar från mig…

thildatessie
0

Åh så tråkigt :( Var det pga allergi? (har för mig att jag läste det i en annan tråd) Styrkekramar! Får du hälsa på dem?

godisgrisen
0

Gråter

pinku
0

Trist! Det är klart det är tomt… :( livet är inte rättvist alla gånger.

Aristarcos
1

#1 ja, pojken har astma pga höet och mest troligen våran minsta. Men ja, vi får komma och hälsa på dem, de bor ju bara 3 mil härifrån, så det känns underbart trots allt.

#2 mmm

#3 tack pinku…

thildatessie
0

#4 ush vad jobbigt,styrkekramar<3

jezzijezz
0

Va tråkigt! Fick dom söta små tanterna oxå nytt hem?

*styrkekram*

Abico
0

Vad jobbigt för er men det var nog det bästa för alla, kramar. Vad skönt att ni får hälsa på ibland :)

Hanna 

Aristarcos
1

#5 Tack

#6 Hade bara två äldre marsvins honor inga fler..

#7 Tack Abico, tackar speciellt för allt stöd under våra jobbiga perioder vi haft det senaste året med allt vad det innebär från dig !! Du är guld värd.

Och det är fler som har stöttat oss extra här när vi haft det jobbigt med bra tips, bland annat Godisgrisen, Sandra- B med flera..

godisgrisen
1

TS du får inte lämna oss! Vi gillar dig på MiF!Glad

Aristarcos
1

#9 tror nog att jag kommer vara i flaggorna även utan våra grisar :) Kan nog inte hålla mig ifrån helt och hållet.. få se era underbara kullar, glädje och sorg..Så ni kommer nog se mig här ändå.. :) Tack för allt godisgrisen… gillar dig mycket också… :)