Landskrona 18/8
Hej!
Snart närmar sig Landskrona utställning igen och den här gången ska jag också dit!
Problemet är bara att jag skulle behöva samåka med någon då jag helst vill slippa släpa med min stackars mamma hela dagen. Jag har två marsvin med mig och vi tar inte så mycket plats :)
Jag bor i Kristianstad. Är det någon som har vägarna förbi och har extra plats i bilen så får ni gärna säga till!
För övrigt; Vilka fler ska dit då?

Jag skall dit, men tyvär kan jag inte hjälpa dig med transport. Bor strax utanför Landskrona.
Jag har anmält Hill´s Tila samt Hill´s Optimus, bägge är nakenfisar samt anmälda till både Ras och Pet.
Marsvin 4-ever
.
Jag ska inte dit denna gången för jag ska till Danmark med familjen (jag har missat två utställningar pga dem denna sommaren så de vet verkligen att de är älskade
).
Typiskt för jag bor i Sölvesborg och hade kunnat hämta upp dig :-/ Det är en annan härifrån som ska dit (och som kommer ställa Honey, Lisen och Ellen åt mig) men hon åker tåg. Annars ska säkert Carola (Emras) och Maria (Gullegrisens) dit och de bor i Kristianstad, de finns dock inte här på ifokus
#2 Tack, det tänkte jag inte på! Ska kolla med Emra´s, har ju ett marsvin därifrån till och emd :) Ja, synd att du inte skulle dit då men då kanske jag också kan åka tåg? Visste inte att det gick :S
#3 Så lite så :-)
Jag vet inte hur tågen går men har för mig att man måste byta i Lund
Putt!

#5 Hur har det gått, har du fått fixat transport?
Ja nu har man badat raringarna, skall bara packa det sista ikväll när man kommit hem från jobbet.
Skönt att ha allt klart så man bara kan duscha när man kommer upp imorgon, för det bär ju av tidigt.
Denna gång är jag lätt att känna igen i Landskrona, har nämligen en t-shirt med ett jättemarsvinsmönster.
Kom gärna fram och hälsa.
Synd Lyan att du inte skall dit, men vi ses kanske nästa gång?
Marsvin 4-ever
.
#6 Ja, jag tar tåget :) Kommer gå finfint, har ju bara två marsvin med mig.
Ja, jag håller på för fullt här hemma just nu med mina tre :P Öron är fixade och det ena är även badat och kloklippt. Hon ska även kammas och klippas. Sen ska tassarna smörjas på båda också!
#6 Ja, verkligen synd :-( Nu blir det ju inget förrän november!
Hoppas det gick bra för er som var där :) kändes rätt skönt att inte ha anmält till den här utställningen och behöva ge sig upp mitt i natten ;)
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se
Jag är glad och nöjd med dagen :) Paisley placerade sig som 1:a av 8:a i sin klass i petklassen och fick sitt första silverkort (öven mitt första silverkort, bara ställt en gång innan)!!! Av Paisley och Wixen, som jag hade med mig idag, trodde jag Wixen skulle gå mycket bättre än Paisley då hon har mer massa och mjukare tassar. Men där ser man ;)
#8 Ska du till Bäckebo då eller?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag tror det blir i Linköping i november…
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

Jag var också mycket nöjd.
Hill´s Tila fick cert samt en 7:de placering i finalen.
Hill´s Optimus fick sitt första silverkort. 
#10 Jag såg inte dig där. Synd vi tydligen missade varandra.
Marsvin 4-ever
.

Ja e nöjd ja med hade bara en liten tös med mig Hill´s Orginal med 87p i ras o BIR-R jätte fin kritik! O är mycket stolt uppfödare till Tila o Optimus som Tantnett ställde o äger nu mera =)
#13 Du glömde säga att Tila även fick Silverkort o att de va i pet finalen hon kom 7:de plats på ;) Kan misstolkas annars haha.
#13 Ja, nej, jag såg ingen som skulle kunna vart du :P Inte för att jag tittade helelr, är för upptagen med allt annat så lägger väl bara märke till dem jag direkt känner igen :P Men va hade du för gris då som kom 7:a i pet-finalen, som jag förstod att det var nu, det borde jag komma ihåg i alla fall?

#14 Ha ha, just det det.
Marsvin 4-ever
.

Jaha! det var hon som hade skinnyn med kalkonhaka!! Haha, den var bara för charmig!!

#18 Ja både jag och Tila hade kalkonhaka. 
Marsvin 4-ever
.