Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterboendeinredning
Läst 1253 ggr
westblom
0

[3 vånings bur]

är det någon som vet vart man kan skicka efter 3 våningsbur,jag har ett burskåp redan,och en massa galler burar,men jag har bestämt att köpa då jag inte tänker snickra själv,det blir enklare att ha flera våningar än att ha burar över allt tycker ja,då jag har så många marsvin

_Charlie
1
M.L
1

Går marsvin verkligen upp för stegen  . har en vanlig ur till mina med en sitthylla och stege men dom har aldrig använt stegen .

_Charlie
0

Jag tror TS menade att ha de som 3 separata burar?

Annars tycker jag inte man ska satsa på flera våningar om man inte ska ha de separata, marsvin är inte glada för att klättra utan springer hellre på stora ytor än flera små våningar.

westblom
0

jag ska separata burar, vad jag har erfarit så tycker inte mina marsvin om att gå uppför stegen,jag tycker inte heller om såna burar,har haft en utebur med en trapp men  de slutade med att dom satt kvar på gräsmattan och vågade inte gå upp i bodelen,jag har kollat på teddy tassen,men vill gärna ha en sk kallad rak modell,har hittat en som säljer 3 våningsbur,men tänke om de finns flera så man kan jämnföra priserna