Sov/Mysbilder
Fanns någon gammal liknande tråd, jag gör en ny! Ladda upp bilder på era grisar när de sover/myser osv. Skulle vara kul, marsvin är ju frukstansvärt söta när de verkligen njuter av att få ta en liten tupplur!
Jag tycker det ser lite trångt ut … men Hera & Chindira håller uppenbarligen inte med för de kan ligga och sova där tillsammans hur länge som helst *s*.
Underbart! Har på mobilen.. Måste fixa så jag har på datorn bara
Amy brukade ligga i min tröja och sova när hon var bebis. På bilden är hon lite sur för jag precis väckt henne.
Det var dom flesta mys bilderna jag hade :)
Hmm… Hur laddar man upp bild? Fungerar inte alls för mig :/
Detta var den bästa mysbilden jag har, för såfort jag rör kameran så vaknar de! Skitgrisar! Magpajasen brukar ligga helt på sidan i .. ja.. toaletten som är hennes säng. O harlequinen brukar liga helt utsträckt. Bäst är det när hon sträcker på frambenen som en hund o gäspar sååååå stoooort! Då kan jag inte hålla mig för skratt för de ser så roligt o gulligt ut
Marsvin!
Rolig tråd med söta bilder! 
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
Kinkku sover baktassarna i luften :P
Här finns flera sovbilder på mina pojkar. De var visst trötta efter städningen och jag fick många bilder när de vilade :) Sötnosarna!
Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)
När man har ätit getmjölken är det skönt att syskonmysa lite tycker mina småttingar (3veckor imorgon) Mini och Brossan(har inte kommit på något namn). Bästa stället för mat och mys är ju såklart på min mage, i en gammal tröja. 
Minecraftserverägare, mamma, fru, 40+, knasboll, djurägare, tokstolle och knäppgök!
IPadress till svenska servern Jaxbo: jaxbo.mcdl.us
Åh massa söta bilder!
Och så alla mina flickor samlade, blir lugn i hela själen av att se dom såhär :) Finns lite fler bilder i min blogg: http://abicos.se/blogg/2012/06/29/bjornen-sover/
Hanna
Så fina bilder alla har!Har tyvärr inga själv…

#30 En riktig mysflock! Ser härligt ut :)
#32 Nämen! Aw, du måste ge henne en puss från mig! Jag saknar hennes galna små påhitt..
Så söta bilder ni har lagt in på era grisar 
#40 Haha, gud, världens sötaste ben!
Haha ja vet =) *ler* =)
Haha ja vet =) *ler* =)
Ellen med systern Kitty ligger och myser
Vår favoritkudde (tråd på mif)
Mysbilder på mina grisar (facebook)
#53 Åh.. en otter! Ljuvlig liten kille :)
Nu puttar jag denna lite, ni har säkert tagit lite fler bilder därute, och nya medlemmar såklart :)
Kille och Kinkku. Jag smälter varje gång jag ser marsvinen sova tillsammans :)
Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)