Färgkoll?
Hittade precis en färg jag aldrig hört talas om via ett forum "Nonself de Golden Dutch" tyckte att det lät intressant då aldrig överhuvudtaget hört det tidigare^^
Bestämmer mig för att googla på färgen och ser då en massa bilder på min Fjantis :o?! (Kolla mina album på min sida)
Hon ser ju precis ut så förutom att hon i ansiktet på ena sidan är vit och inte röd :p
Så betyder det att Fjantis är Nonself de golden dutch? Eller är hon bara Nonself White/Golden :)?
Tacksam för svar :D
ja jag har tyvärr inga bilder på henne på datorn jag sitter nu på :p men länkar till mina album här där det finns bilder på henne så får du se ^^
http://marsvin.ifokus.se/albums/4ed34cb7d4ebea25320038ff-my-aka-fjantis
Hon har ju däremot lite mindre "rött" det är den enda skillnaden liksom :p
Jag tror att hon har White/Golden, för Golden dutch är när dom är Golden runt båda ögoa och Golden på bakdelen. Jag kan inte allt om färger på matsvin :P
#3 Nej det kan inte jag heller :p det var därför jag frågade här :p Hon har ju som golden på baken, men inte så att det täcker så mycket som det gör på bilderna på google :p
och sedan på ena sidan av ansiktet är hon inte tecknad röd alls utan helt vitt, som du såg :p därför jag blev lite osäker :p
Dåm är ritiga matsvin! ;)
Ja men fråga någon riktig uppfödare ;)
Hon är nonself white/golden. Alldeles för mycket vitt och ojämn teckning för dutch
#7 Nästan det jag anade också :D hon är ju som inte alls renrasig då hon har teddy i sig också :p Var som bara lite nyfiken att höra av folk som kan det här med teckningar ;D Tack för hjälpen! ^^
#8 Så lite så :-)