Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterboendeinredning
Läst 542 ggr
fulfisk
0

Böcker!

Har du något tips på en bra marsvinsbok? Jag har bara en, jag tror den heter marsvin hemma eller något sådant. Den är skriven av Immanuel Birmelin och utgiven av ica förlag.

Jag har precis beställt tre engelska böcker!

Guinea Pig Handbook av Sharon L Vanderlip, Reallu Useful Guinea Pig Guide av Myra Mahoney och Guinea Piglopaedia av Margaret Elward.

[MatildaW]
0

Jag har 2 ganska gamla böcker som jag tycker är ganska bra. En av dom är ganska gammal, och den andra är till för lite mindre barn.

Marsvin heter den ena och är skriven av Katrin Behrend och är utgiven av ICA bokförlag.

Den andra boken kan jag inte hitta just nu, men den är en sån där bok "Jag och mitt *******" typ tror jag.

[Liinda]
0

marsvinshjälpen har ju gett ut en marsvinsbok :) Fast jag har inte läst den så om den är bra vet jag inte men jag antar det :)

parsley
0

Mia Winge (marsvinshjälpen) har skrivit en jättebra bok som heter Mitt husdjur marsvinet.

Jag  köpte mitt exemplar direkt från förlaget www.libraartic.com. Boken finns också hos internetbokhandeln Bokus. http://www.bokus.com/b/9789197443531.html

Mia är väldigt kunnig och har skrivit en underbar bok om marsvin. Rekomenderas.

paronskrutten
0

Jag vill köpa Mias bok, för att stödja marsvinshjälpen, men jag väntar tills nästa utställning hon är med på :)

Helena

[Liinda]
0

Vad kostar Mias bok? :)

paronskrutten
0

5: Den är inte så dyr..kolla hemsidan

Helena