Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 583 ggr
Mollsan
2

Våra prinsar! (Bilder)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I tisdags var det ätligen dags att bli marsvinsmatte igen :) Vi hämtade våra prinsar hos Lixims i Växjö. Helt underbar uppföding som jag har största förtroende för!

Nu efter några dagar börjar våra prinsar slappna av o kommer tom fram o kikar på oss frivilligt ;) Mys o gos hos matte o husse verkar rätt ok det med.

Jag fick så fina bilder av uppfödaren som jag fick använda så jag tänkte ni måste ju se våra underbara prinsar (som, om du frågar mig, självklart är finast i hela världenSkrattande)

Först ut är pappa Isprins!

Mollsan
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och så lilla sonen Lillprins (Heter Finaste lilla Prins o vi funderade ett tag på om vi skulle "hitta" något annat namn som inte lät så likt pappas, men nä det är våra Prinsar så hans namn har nu blivit "Lillprins")

Visst e han oxå fin? Skrattande

Fridaaaa
0

Naw! Vilka godingar Kyss

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Jessicahagstrom94
0

ååh vad sugen man blir på marsvin nu! Kyss riktigt fina var dom!

Mollsan
0

#2 Tack snälla! Det tycker jag med Flört

#3 Tack så mkt, ja du som jag längtat o väntat o bearbetat omgivningen. Känns nästan overkligt att dom äntligen är här och att jag hittade sånna fina o mysiga killar Skrattande

Jessicahagstrom94
0

#4, ja förstår det :D jag har velat ha marsvin i flera år men det har bara varit kaniner här, och nu när vår kanin tyvärr är sjuk och nog inte lever så länge till tänkte jag övertala mamma att skaffa 2 marsvin.. (a)

[Maijah]
0

Riktiga sötnosar! :)

[Nooway]
0

Men, vilka snyggingar :D

[Snuttegris]
0

Åååååh är så svag för himalaya Kyss Jättefina pojkar du har skaffat

godisgrisen
0

Superfina! Grattis!Glad

Swane
0

Hejsan !

Jätteroligt att höra att Isprins mår bra :)

Det är så roligt när man får se " sina" uppfödningar som vuxna !!

Vilken sötnos sonen är !

Lycka till !!!

SMF 463 Swanes

www.swanesmarsvin.n.nu