Jag blir så nyfiken på de bilder vi alla valt som Avatar på MiF. Jag skulle vilja veta vem/vad bilden föreställer och varför ni valt just den bilden. Och jag vill se bildera i storformat.
På min Avatar har jag en gammal bild på Duettens Elie. Jag valde den bilden för att jag ville ha en bild på en black magpie eftersom det är dem jag främst föder upp och på den bilden syntes teckningen rätt tydligt trots att bilden är så yttepytteliten. Att det blev just Elie är väl en slump men varför inte! Mysiga, snälla, rara Elie är en utmärkt representant för oss.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har min lilla gubbe Jupiter (Sågstugans jupiter) för att han var så söt på bilden med sin boll och morotsbit :)
Lovers Marsvin - lovers.n.nu - Eskilstuna - ej smf reg
Jag har min Abessiniertjej Calvinna :-) Jag gillar bilden helt enkelt.
Jag har ett av våra tre marsvin Twiggy som Avatar, dem minst tama och den mest bitiga ;) hehe… men hon får vara kvar ändå :P

Jag har på en solros, jag tycker den blomman är så fin och den representerar mig väldigt bra =)
#14 Det är inte rättvist Hanna, jag vill också ha en Dew! :'-( Haha, fin är hon Gigi.
#17 Hjälp va fin Aby ^^
#18Tack :) men skenet bedrar lite ;) hon är inte till hälften så rastypisk som hon kunde ha varit, Dommaren kallade henne en katastrof när han såg henne, men det gör inte mig något älskar henne ändå =)
#19 Haha, min Aby är nog också lite av en raskatastrof, men hon är lika underbar för det. Jag tycker bara de är så söta med alla rosetter :-)
#18 - Alla vill ha en dew, och dom som inte vill ha en har bara inte insett ännu att dom vill ha en ;) Gigi och Thíndor ska göra underbara bebblor om ett tag *hint*
Hanna
Min Avatar föreställer Kurkuma som tvättar sig :P Anledningen… Ja, bilden är lite rolig och man ser hennes fina, vita crest rätt bra på den bilden.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#22 Vilket fin bild : ) Önskar jag kunde få sånna bilder. När jag ska knäppa så ser mina grisar livrädda ut…
#21 Så sant! Åh, jag ska hålla tummarna för att det blir något fint till mig ;-)
Har orginalbilden någonstans men hittar inte nu så nu får en förminskad variant.
Min bild föreställer mig och familjens hund. Bilden är tagen av en lärare som hade ett fotoprojekt att fotografera alla eleverna med deras intressen, då jag är intresserad av djur så fick hunden följa med till skolan och in i fotostudion
Denna bild har jag haft länge nu och jag har förändrats lite, speciellt hårfärgen som inte är lika blond så jag funderar på att försöka få till någon ny bild och troligtvis med någon av mina marsvin som modell.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#5 Bytt bild nu, nu är det på Alicias nos :P
#6 märte det, testade igen med en annan bild och då gick det :S
Lovers Marsvin - lovers.n.nu - Eskilstuna - ej smf reg
Rolig tråd så puttar den! Jag har sedan väldigt länge så gott som alltid en bild på Kyo, en av mina favoritsångare. Vet inte varför det har blivit så men nu är det kul att fortsätta på samma tema. Bilden jag har nu har jag valt för att den beskriver min nuvarande sinnesstämning väldigt bra. Totalt kaos och katastrof i skallen med andra ord :-/ Skriver från mobilen så kan inte lägga in stor bild
#29 Har funderat ett tag på vem det är på din profilbild, kom aldrig fram till svaret själv ;)
Jag har min ena hona som profilbild numera, Chindira :)
Just nu har jag på mig själv, för att vara neutral då jag är på många olika sorters sajter :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#30 Hehe, de är inte så jättekända i Sverige och verkligen ingen mainstreammusik så inte så konstigt :-) Det som de är mest kända för är nog filmmusiken till Saw 3D
Det börjar bli dags att uppdatera min avatarbild känner jag, ska se om odjuren vill fastna på bild imorgon kanske ^^
Hanna
Jag har bild på min nyaste tillskott, lilla Kooka :)
Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)