Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 1373 ggr
westblom
6

[T-shirt]

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara visa vad jag fick i postlådan idag,de kanske ser roligt ut när den hänger så där men de syns ju vad de är iafSkrattande

[YukiOni]
0

Sjukt söt! :D

Lilje
0

Haha vilken cool!

Fridaaaa
0

Sån är jättesöt. Har en från samma tillverkare fast med sankt bernhard. Hade inte råd att köpa med marsvin med :(

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

pistenbully
0

Det va jättesnygg!

Aristarcos
0

Gud så söt, vart köper man sådana tröjor med olika djurmotiv ?

westblom
0

Roliga prylar hette de som jag beställt i från

Araminta
0

vart har du hittat den?!?! DEN VA JÄTTE SÖT!

<3 Kärlek är som en cirkel, den tar aldrig slut… <3

Fridaaaa
0

#7 Läs #6 ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Marielle_]
0

Haha så du har fått hem den nu? Vad kul! Skrattande Jag ska beställa hem min inom kort också, ska sätta upp den på en av väggarna i marsvinsrummet tänkte jag! Glad

westblom
1

aa #9 jag har fått hem den äntligen=) också har jag tattuerat in ett av mina favoritmarsvin på armen men den är inte riktigt klar än så jag ska dit igen när den har har läkt och göra klart den ,då  finns Gruff med mig vart jag än går Skrattande

Cola&Bacardi
0

Sött :)

Mvh Linnea 

Lunkamia
0

Har en själv -och detta ÄR en kopia av vår MISS MUFFINS,bara så ni vet :).Den väcker klart uppmärksamhet när man har den på sig..Gör sig absolut bäst på en en höggravid person då nosen sticker ut !!!Fick den i födelsedagspresent av familjen (fanns i gamla stan då men det ska finnas på nätet)

westblom
0

då passar det bra på mig då för jag är lite rund om magen ändå utan att va gravidFlört