Hahaha Det ser jag nu. Hon väntar på sin tur.
#2 Jag tycker inte om katten som gömmer sig, Den ser farlig ut! Jag gillar dock inte tanken på att låta marsvin och katter interagera med varandra utan nät emellan :/ Katter är ju rovdjur!
Men herregud. Mina katter är uppväxta med marsvin och jag skulle aldrig tillåta att dom skulle göra nåt. Hon är inte farlig alls, det är ju kamera blixten som får henne att se ond ut. Skulle aldrig låta en riktig råttjägare lukta på mina marsvin så här, men nu känner jag mina katter och dom skulle aldrig göra något.
#5 Jag sa aldrig att hon är farlig, bara att hon ser farlig ut och jag inte gillade bilden. Det har jag hört från andra också (att katten är så snäll), där katten plötsligt har attakerat och dödat marsvinet :( Klart alla litar på sina egna djur, men efter vad jag hört hänt andra så skulle jag aldrig ta risken med någon katt.
#6 Ingen som tvingar dig att göra det, Du behöver inte titta på bilden om du tycker det ser farligt ut. Jag tror jag är vuxen nog för att veta vad jag gör. (47 år)
Aaww… Vad super söta! :)
Min katt är mer rädd för marsvin, haha!
#7 Vad har det med vuxenhet att göra? Förstår inte varför du går i försvar, har ju inget med dig att göra utan bara situationen som väckte minnen. Sålde ett marsvin som blev ihjälbiten av en "snäll" katt strax efter och har hört om andra där en katt som legat och sovit hos marsvinen i flera år utan problem plötsligt attakerade. Det är ju upp till var och en såklart, men jag får rysningar och blir lite oroad pga vad jag varit med om. Det är väl inget konstogt med det?