Välkommen Maräng!
Nu tycker jag att vi välkomnar marsvinet Maräng till Mif. :)
Hon är en Teddy CH hona som jag köpte igår. Imorgon ska vi åka och hämta hennes kompis men till dess vill jag presentera henne.
Hon heter Maräng köpt igår den 28/12-2012. Hon är 9 veckor och är ett pet-djur men hennes päls är Teddy CH. Jag vet inte vad hennes färg heter så om ni vet hjälp mig gärna och skriv! :) Hon ÄR redan världens mysigaste marsvin då hon redan var tam när jag köpte henne. Jag tror att hon gillar mig då hon stryker sig emot min hand när jag klappar henne på huvudet, hon gnisslar tänder och hon små pratar som hon skulle gilla när jag klappar henne. Plus att hon sträcker sig ut och lägger sig i mitt knä, hon försöker inte rymma iväg.
Hon fick sitt första bad igår med eftersom hon hade kissat på sig 3-4 gånger. Hon fick bada i handfatet och hon verkade gilla det! Hon gick runt lite i vattnet och så och verkade njuta (konstigt nog?), brukar marsvin gilla att bada? Men dock var de inte lika kul att komma ut ur badet och torka. Jag använde en hår-fön och en borste och hennes långa päls blev torr på ungefär 15 minuter.
Jag fattar inte hur jag kunnat leva utan detta charm troll! När jag är med henne är jag bara över lycklig, även fast hon kissar på mig skrattar jag bara XD Hon är som en hundvalp, men mycket bättre! (enligt mig)
Det känns som att en bit av mitt hjärta blivit fylld.
Jag hoppas kunna leva långt med Maräng (och marsvinen som kommer) och få ha många generationer med marsvin!
Välkommen hem Maräng!
Gud så gullig hon är!! :D
Underbart söt!
Grattis till en super söt flicka! 
Jätte söt! ♥ Fint skrivet också ^^