Sierra's bebisar :)
Så fick Sierra äntligen sina bebisar, hittade tre yrväder i buren när vi kom ner på morgonen. Stora pigga bebisar :)
Tror det är två honor, 94 & 93 gram & en hane, Alexander den store hela 108 gram!
På bilden är det hona, hona, hane. Honan i mitten har lite inåtvända ögonlock, annars är dom väldigt pigga & busiga redan, mamma Sierra verkar oxå må bra :)
Lycka <3
Tjejnamn på A mottages tacksamt :)
Azora, Azlan, Aurora är några av mina favoritnamn.:)
Annie o Ayla är två andra förslag
Grattis till jätte söta bebbar! Och glad att jag gissade rätt 
Grattis till 3 bedårande söta ungar! :D Fint namn också. ;)
Bild på "Nums" Alexander efter Alexander den store, född på kungens födelsedag 120430 och därmed döptes ungarna efter storheter. Lite lik din Alexander. :)
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
Amexia, Amaretto, Arancia, Apple. :)
Söta småttingar. :)
Grattis till dina smottingar =)
Athena tycker jag är ett fint namn =)
Aitlin, Ariel, Athena, Aura sedan Aurora tycker jag är väldigt vackert :)
Men vi vill ju se fler bilder så vi ser vad de två töserna ser ut som ;)
Ska dubbelkolla nu så jag inte tagit fel på vad det är för kön ;) Det lutar åt Alexander & Athena & kanske Aja ( honan med ajajiga ögon)
Ska lägga upp några till bilder oxå :)
Hihi, stört omöjligt att få dom att sitta still :D
Blir en till gruppbild så ska jag göra ett nytt försök imorgon. Athena syns i bild, Aja gömmer sig & Alexander syns nästan, sen får vi se om det blir dom namnen eller ej.. :)

Grattis! Vilken julklapp!
Söta alla tre =)
Lite förslag till Aja; Ajalyn/Ayalyn, Ajalin/Ayalin.
Eller varför inte Asmina =) Ett annat fint namn på a.
Lycka till med dina söta =)
Vilka söta ljusröda öron honorna har :) Stort grattis!
Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)
Tack alla! :) Vi har bestämt oss för dessa namn: Alexander - den store Aja - skogens gudinna Athena - visdomsgudinna
Fina namn =)
Visste inte ens om det där med Aja att det var skogens gudinna =O Har aldrig hört det innan. Så tack för den lektionen om gudinnor ;)
#18 Jo tydligen är hon det i Yorubas mytologin, hade inte heller nån aning men hittade det när jag googlade ;)
Bebisarna växer så det knakar! Dom har ikväll fått flytta in i bokhylleburen, dagen till ära blev det lördagsmys med gurka 
Alexander den store !
Jag är kär, han är så otroligt söt, pappa upp i dagen & verkar få kanonpäls :)
Systrarna Athena & Aja kommer att bli till salu men den här stora grabben stannar <3