Pratglada Saga :)
Jag la mig i sängen en stund med Saga och kolla på tv , och gud vad hon e pratglad! hon pratar ju hela tiden :P. Sen så gick hon upp och la sig vid mitt huvud och börja prata ^^ medans jag kelade med henne :) Min goa lilla Saga ^^
Jag har en fråga bara : När ett marsvin pratar när man kelar med den eller så vad betyder det ? känner den sig trygg då eller?
Det beror väl på hur hon pratar. Jag har ett par riktiga pratkvarnar här hemma som sitter och bubblar hela tiden då dom är uppe samtidigt som dom sitter och putsar på mina fingrar/ näsa ^^
Hanna
Hmm lite svårt att förklara men hon liksom pratar jättetyst och kurrar fast inte sånt kurr dom gör när dom e rädda utan mkt mkt mkt mkt ljusare
Hon är väl nöjd och njuter :)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Hihi, vad skoj :)
Jag har problem med mina yngsta grisar. De pratar ständigt! ;P Så fort man tar upp dem håller de inte tyst i en sekund. Häromkvällen, vid sådär elva-tiden, tog jag upp Frideborg och efter en stund började hon sjunga med sin höga, klara stämma så högt att jag var rädd att mamma och lillebror skulle vakna, så hon fick plumsa ner i buren igen ;) Hera är ännu värre, hennes klagosång svider i öronen. Frideborg KAN åtminstone hålla tyst när hon är trött.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Aww vad härligt! :3
Mitt förra marsvin pratade konstant när man höll och gosade med henne (lät ungefär: "de duttde dutt" osv tyckte jag x3) Jag hoppas att mina kommande marsvin kommer göra det med för de låter ju så gulligt ^^