Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterboendeinredning
Läst 1121 ggr
Ery
19

Pojkarnas soffa

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kvällens nöje här hemma var ett litet projekt jag klurat på ett tag, en soffa åt marsvinen! Jag hade ingan aning om att jag kunde sy soffor, så blev glatt överraskad av resultatet och tänkte skryta lite om det här. Flört Resten av världen tycker ju bara jag är tokig som ägnar lördagskvällen åt att sy en svinsoffa…

Hoppas det funkar som jag tänkt med bilden nu bara.

Ps. De kommer inte få någon TV! Tungan ute

PiggieVille
0

Nämen! Vilken fin myssoffa!! :)

Sanni
0

Den var verkligen fin! Bra jobbat :)

Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)

juliino
0

Avis är jag! Blev ju riktigt bra Skrattande

moalarsson99
0

Men gud så duktig du är!! den blev ju superfin!! :D

godisgrisen
0

Snygg soffa! Glad

Jag tycker nog jag känner de där snygga killarna. Flört

Arinah
1

Det var en redigt fin soffa. Men jag tycker de skall få en TV oxå Flört (Kanske en ätbar)

[00livia]
0

Åh, så fin! Mina killar (och deras matte) blev väldigt avundsjuk. Kan du (om du har tid och ork) försöka förklara hur man gör en liknande? HEheFlört

Virvlan
0

Hihihi den är supersöt =)

Twili
0

åh vad snyggt! supergullig bild! de råkar inte vara grisar ifrån flockdjurs/chokladfabrikens uppfödning?Flört

~Alla marsvin förtjänar ett hem. Alla hem förtjänar inte ett marsvin~

emmaaslund
1

Jättefin!

Haha alltså jag drömde om denna soffa! Eller att jag såg den i ett skyltfönster och att det fanns flera olika färger och former ;) Då tänkte jag att "Jisses vad fort hon öppnat butik!"

HAHA!

/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white

Misarn
0

Åh vilken läcker, men nu när dom har en soffa måste dom ju nästan få en tv också ;-)

Ery
0

Oj, tack alla! Skäms

#5 Ja, det är ju Asus och lille Commodore 64 som testar sin nya soffa. Glad

#6 och #11 Jag är rädd att de kommer bli riktiga soffpotatisar om de får en tv också. Tungan ute

#7 Oj, det blir lite svårt… Obestämd Jag hade fleece över och sydde bara, mätte inte eller något. Men den är sydd i fleece och så är det någon slags skumgummi i ryggen och armstöden och kuddstoppning i sitsen. Ingen vidare bra förklaring, men man får nog mest använda sin fantasi. Glad

#9 Jodå, de är från chokladfabrikens uppfödning båda två. Glad

#10 Haha! Ja, jisses vad jag är produktiv! Flört Du verkar ju ha nästan lika tokiga drömmar som jag brukar ha. Tungan ute

Virvlan
0

jag har också tänkt på hur kul de vore om marsvinen kunde ha soffa, bord, säng precis som vi människor har =) hehehe

eller ja marsvinen kanske inte skulle bry sig, men ja hade tyckt de va kul

juliino
0

Jag har sett en variant tidigare som man kan skicka efter från utlandet. Vet att några gjort det från sverige men det är så dyrt så man får gå ihop sig flera stycken (dock var detta för ett par år sedan vet inte hur det är nu)

Hitta en bild på den. Finns fler. Dock gillade jag TS Soffa bättre! Snyggare färger :)

TS du får starta försäljning av marsvinssoffor! Flört Tror du skulle få skapligt med jobb hehe ;)

Ery
0

Hehe. Jag har funderingar på att försöka göra en säng med, tror jag fick ideen om sängen här faktisk. Någon hade en söt säng på någon bild. Men får se hur det blir med det. :-) Nä, marsvinen bryr sig knappast om ifall det är snyggt eller inte. Utseendet är för mattes skull. :-) Jag kanske får försöka mig på en soffa till också, men jag är lite rädd att det där mest var nybörjartur.

Frida B
0

nej vad fin!

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Mia.jonsson83
0

Gud va fin!!