Fotolek!
Den här leken har jag fått inspiration till från kanin.ifokus :) där har dom en fotolek. Det går ut på att jag börjar nu då, jag kan kräva "ett marsvin som är i en massa hö" och den som lägger in en bild med ett marsvin i en massa får välja vad den vill se, t.ex ett marsvin i en bur eller nå, osv :) förstår ni? Okejj, jag börjar. Jag vill se:
Ett marsvin som nästan står på bakbenen eller stegrar. Blir det för svårt får ni säga till :)
Har inga bilder på det.
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
Okejj, jag tar ett lättare exempel.
Hi hi jag har inget av det heller, för varje gång jag kommer in i rummet för att försöka fota dom så hoppar dom upp.
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
Hm, då lär vi nog vänta så att fler kommer in :F eller så börjar jag med att visa ett marsvin som sover med ett annat eller ett marsvin på bakbenen? :P
Gör så
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
Eller du, jag tycker vi tar ett marsvin som stegrar eller nästan rest sig på bakbenen. Sånna bilder har jag många också om det krisar :D
Jag har inga
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
Haha, vi väntar ett tag :)
Gör det, för det är tydligen bara du och jag här nu.
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
Verkar som så *s* alla andra kanske är ute å leker med sina grisar? :P

Har inte heller några bilder på det .. 
Får väl offra mig och lägga in en sån bild då, snart, men då är det ju jag som fortsätter :D men jag kan ta nå mycket enklare då :)
Gulligt, nu ska du säga vad du vill se, de är så de fortsätter :D

marsvin som sover:) en av våra marsvin som vi tog hand om förra sommarn.
jag vill se ett marsvinhane och hona tillsammans:):P;)

Min kompis elin har en bild på ett av hennes marsvin som står på bakbenen . Jag ska tipsa henne att lägga in bilden här!
#19 men det är ju inte det hon frågade om :P
- Mvh Emma
Okejj, marsvin som "stegrar" sig :) Melvis är den vilda på bilden *s* nu vill jag se marsvin som äter broccoli eller persilja!