BeBiS fOtOn!!!
Nu vill jag att alla skickar in bilder på sina söta marsvin när de var bebisar!!! Vad mer kan få en att lee än marsvinsungar ^^

Vilka söta små bebisar !
#4 - Lilac är värkligen en underbar färg <3 *vill ha* ^^
Hanna

#1#2#3 Hur gammla var de på fotona?:)
#7 Tjorven var lite mer än 6 veckor och Chico vet jag inte riktigt, 8-9veckor tror jag :)
- Mvh Emma

Okej :)

#10 hihi va gullig….det e så sött när de sitter i skålar o liknande =)

Nämen gud vad söt:D
Åh så söta alla är :) Tyvärr har jag inga bilder på mina när dom var sådär små :)

Vad söt Molly är.

#16 Tack :)

nej fy vad söta alla ungarna är x]
Kan bara hålla med, jättesöta :)
- Mvh Emma

#18 Såldes han när han var 4 veckor bara? Stackarn… Söt iaf :)
Här kommer min Parcanovis Bindi (vänster) när hon bara var några dagar. På min Avatar kan ni se hur hon ser ut nu. Bredvid henne är hennes kullbror (bild fr. uppfödare).
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
28# den är 4 veckor på bilden :P den är inte hämtad ännu :P

så söta allas marsvin var =)

Nu blir jag lite avis!!! Eftersom jag köpte mina på djuraffär och de inte var särskilt små då så vet jag inte hur de såg ut som bebisar. Skulle va kul att veta. Jag har en fråga dock, hur gamla är marsvinen när de fått ungefär vuxenstorlek? Eftersom mina var runt 6 månader när jag skaffade dem och de var stora då så antar jag att de går fort.

Oj jag glömde ju att säga GUD så söta alla var. Cazzy och Thea ser supergulliga ut och Tjoren ser helmysig ut, men som sagt alla var fina.
#31 Min kille Tjorven är ungefär 5-6 månader och han är växt och blivit nstan lika stor som min Chico som är 3½ så det går rätt fort :)
- Mvh Emma

#28 Enligt stamtavlan är han född den 23 januari 07, och vi köpte han från en djuraffär den 27 februari 07 .. Jag tyckte med det var väldigt tidigt :O Är iaf glad att vi köpte honom så han slapp sitta mer i en djuraffär ihop med stora kaniner :O

#10 gus va sööööt<3
Åh vad söt den i mitten var! (dom andra med såklart)
Helena

#38 Så fin han/hon är :D Jätte fina färger ju .. hihi
#38 åh så söt! Det var en charmig liten en :P

gud vad söta alla var!
#38 är det en black roan??