Bebisar på rad...
Nu är vi ca 4 veckor, och vi är så vackra man kan bli. Matte släpper inte iväg oss, men det gör inget för vi tänker ändå inte flytta någonstans. ;)
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.

Åh gud så söta!
SMÄLTER!😍
Med vänlig hälsning
Andrea, Doris, Stella, Lily, Otto och Elsa
Grisarnas blogg hittar du här.
Men herre jistanes så söta dom är! 😍
Dom är helt otroliga. ♥
Jag har nog fått en knäpp men jag vill inte sälja någon! 😃
Vilken underbar bild! :D
Jättefina små! 😍
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white
#4 Tycker jag du gör rätt i, njut av de små liven, finns det hjärterum finns det stjärterum! ❤️
#7 Hehe ja det gör ju det. ;) Jag ska hålla på dom lite… och se hur det känns. ;)
Dom är så lika, men ändå så olika. Det är så roligt nu när man börjar se helt olika personligheter hos var och en. Nu kan jag också säga rätt namn till 5 av 7. Bara de där cream-bläsarna jag måste pränta in också. De är lite förvirrande. ;)
Söta! Himla duktigt att du lyckades rada upp dem så fint! :-)
Jag minns när jag försökte ställa upp mina två 4 veckor gamla pojkar bredvid varandra och det var ett himla jobb! När de var ett par dagar var det okej, men senare blev det en sådan himla fart i dem.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#9 Jag fick ut ett och annat irriterat läte under tiden. ;) Det tog ett bra tag av skuttande och rumpvändande innan de till slut satt stilla några sekunder. ;)
Men åh 😍
Åh, vad fina de är!
Angående att behålla så har jag inte sålt en enda unge sedan kullen 2009. så det går alldeles utmärkt att behålla hela högen ;-) Hade inte sålt dem nu heller om det inte hade varit för mitt mående :-(
Åhh, så fina de är! Jag förstår att du vill behålla dem. :D