nytillskott
Var på utställningen i Landskrona igår. Hade väl inte direkt tänkt köpa något marsvin men kikade ändå på de som var till salu för att se om jag hittade något intressant - o föll pladask för en underbar lakelandtjej! Henne kunde jag inte motstå! Nån skinnytjej till salu såg jag inte.
Men innan jag åkte hem o vi fixade papper osv på lakelandtjejen så fick jag frågan om jag inte var intresserad av en skinnytjej också. Hon skulle sålts till Danmark men de ångrade sig så då vart hon ju kvar. Ja, behöver jag säga att även hon följde med mig hem?
Båda tjejerna är helt underbara!! Lakelandtjejen är saffron/white o heter Hera. Skinnytjejen är golden/white o heter Majken. Ska ta lite foton sen.
Jag är så glad i mina nytillskott!!! Såna sötnosar!!

Stor grattis!
Önskar mig ta marsvin sen i framtiden…
Varifrån kom Hera? :)
Hera
saffron/white, lakeland
född 9 juni 2007
ljuvlig!
SMF 354 Vidalas Majken
golden/white, skinny
född 11 maj 2007
helt underbar!
Heras uppfödare heter Jenny Bäcker.
Hehe lätt hänt :P Alla vet ju hur svårt det är att stå emot små söta marsvin :) Så söta dom är! :)
hihi jag fastnade för en alpaca hane som "råkade" få med mig hem! :D BILDER KOMMER!
Ja, där fanns ju många ursöta marsvin till salu! Men en sak hade jag bestämt innan o det var att om jag skulle köpa nåt så skulle det va en lakeland eller skinny då det är dom jag vill satsa på. Fast jag gillar ju alla marsvin o de långhåriga är så himla fina tycker jag! Blev så impad av deras päls på utställningen!

Härligt söta ju :) Synd man missa Sm här i Landskrona *suck*
Ja, det var verkligen kul att va på SM!! Den första riktiga marsvinsutställningen jag besökt faktiskt. I augusti har jag tänkt ställa ut själv… nervöst… 
hihi.. jag har tre st låghår nu. festivalen störde utställigen lite me annars var det jätte bra. :D