Forumnamn
Varför heter ni som ni gör på forumet? Jag heter Ciss därför att folk brukar kalla mig Cis.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Jag heter Nicey_och_Smulan för att mina marsvin heter det
I vanliga fall heter jag Anna.
Jag skulle vilja byta namn nu när jag har många andra favotitsajter men det går ju inte 

Varför blev du tvungen att byta?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Jag kallar mig dreamiz efter en mus jag hade som var lite extra speciell o henne kallad jag för Dreami.
För att min uppfödning heter JumJums =)
Jag heter MatildaW för det är just så jag heter 
hter groalover för att mitt marsvin heter Groa
KvirrZ kommer från mitt efternamn :P
- Mvh Emma
putt
- Mvh Emma

jag heter katiz för att jag heter katarina men kallas av mina kompisar kattis

Jag heter lejonkungen för att jag heter lejon i efternamn och har lejon som stjärntecken och är kung helt enkelt! (hybris)
För att jag heter linda :P
Jag har ingen aning om vad det kom ifrån ^^'
Tror det var när vi i somras åkte ner till Kroatien med bil = lååånga bilturer. Och då blir det att man sitter och mixar ord från alla möjliga skyltar resultat; Abico
Det är vad jag gissar på att det kommer ifrån iaf. gillar den förklaringen så vi säger att det är så ;P
Kram Hanna
Hanna
För att jag heter Sara, och efternamnet börjar på B, alltså SARAB :D
…klagade ngn gång på hur kort namn jag har under gymnasietiden(heter Åsa) då hittade en tjejkompis på ausabausa…men väldigt få kallar mig det…

För att jag gillar Carob och är lite allergisk mot choklad som jag gillar ännu mer, men sen visade det sig att jag var ännu mer allergisk mot carob ;) (Carob= malt johannesbröd, ersätter choklad ibland för de som är allergiska t.ex)
oj..osis :P
johannesbröd luktar jättegott
Helena

jag heter limpan för i bland kallar några mig det det va du som kom på det tror jag elelr ?

jag heter limpan för i bland kallar några mig det det va du som kom på det tror jag elelr ?

Jag kallades Blondie av min bästa kompis (som tragiskt lämnat oss, R.I.P) Sen dess blev det bara Blondie, och oftast är just Blondie upptaget, så satte 3 i slutet ^^

Jag heter _Sarah för att jag heter Sarah, men jag vet inte vart jag fick _ ifrån ;P hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Heter Helena egentligen men har användarnamnet Imargos efter min uppfödning. SMF 402 Imargos.
(är dessuton syster till Varemis ;) hon som tog hem godingen Nemo, för alla dom som följt hans öde här inne!)
Trevlig helg på er!

jag heter svampi för att det är mitt smeknamn. Alla mina smeknamn: Alex, sandra,dockan,sampi,svampi.Mitt riktiga namn är Alexandra.
jag heter _anna93 för jag brukar heta det på mina sidor på internet men jag heter anna och är född 1993

Jag heter systertt som betyder syster till Tim. Jag ville ha något annat än vad jag brukar heta på internetsidor..

Heter Chippers för min uppfödning heter det, "Chipper´s" då. Men egentligen heter jag Alexandra =)

Jag hter ElinM för att jag heter Elin och mitt efternamn börjar på M

Jag heter Amandaf för att mitt namn är amanda och för att F är första bokstaven i mitt efternamn

Jag heter Zella för att min hund heter det.