Rör
Har sett att många har stora typ papprör i sina burar.. Vart kan man få tag på såna??
Tacksam för svar! :)
// Nathalie

kolla typ i någon skola,städföretag mm. det finns oftast på stora toalettpapper.

#1 Är det du som fotat alla bilder som du använder? Annars får du inte använda dem.
- Mvh Emma

Nä men jag menar dessa stora rör som e typ 20cm i diameter lr nått.. Kom på att man kanske kan hitta såna på byggvaruhus lr liknande..
// Nathalie
Det finns ibland att köpa i djuraffär men dom är i papper och blir jätteäckliga efter ett tag så mitt tips är att gå till nåt byggvaruhus och fråga efter ett rör i hårdplast :)
Vi har orange rör i plast som alla marsvinen älskar^^
Helena

Vi gör "tunnlar" av sko kartonger och sätter ihop till en liten labyrint ^^
Själv gick jag ut i skogen och hittade ett stort cementrör, som jag tyckte mig ha rätt till å ta hem ^^ Så jag rullade hem det. Har inte orkat sköjla och skrubba av det ännu, så Sune har inte fått titta på det. Men jag tycker du ska gå ut i skogen och kolla efter gamla cementrör ;P
Hanna

jag har ett sånt där PVC rör eller vad det heter ett oranget, på byggfirmor trorjag väl..:P
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Då ska jag kolla på byggmarknader efter sånt i plast som går att göra rent.. :)
Tack för tipsen.. :D
// Nathalie
**Jag har rör i plast..
**

#10 Vart har du köpt dom?
// Nathalie

nee,det är inte jag som fotar den bilden,men annars,vadå då? jaha kopyrighten…..ppppppppph
det är lite onödigt faktiskt,jag tar inte kopierar persnliga bilder,det är ju bara toapapper snälla:/()

# 12 Det är ungefär som att jag ska ta en bild på ditt hus(om du bodde i ett eller det kanske du gör?)oc hsäga " det är ju bara ett hus" © gäller alla bilder, T.o.m toalettpapper och sådant . Man kan farkitkst få böta ;) ^^ *menar inte att vara arg*

anmäl mig då,då kan du anmäla mer än halva sverige som inte bryr sig. förresten så har polisen adra saker att göra än att ta fast ungar som sätter in bilder på toalettpapper,har jag rätt eller?:)
#14 Bara för att polisen peroriterar andra ärenden som är viktigare än bildstöld så betyder det inte att det är okej att begå brott.

Snälla sluta bråka om copyrighten.. Jag är bara intresserad av att läsa om ni har nå fler tips om rör lr vart man kan köpa/hitta några..
Ska ni snacka om bilder får ni öppna en ny tråd.. :P
// Nathalie

16# mina föräldrar köpte häromdagen ett stort papper på en bildaffär.pappret var inrullat i stor toapapper så kolla på bildbutikerna

Såna där rör i plast har jag inte hittat… Har varit på två byggvaruhus utan att hitta nåt tillräckligt stort. Men de har även i papp. Ok, de varar inte, men helt annat pris än vad zooaffärer tar i varje fall. Fast jag skulle vilja ha i plast…