saknar min bebis
Hej,
Igår så gick min älskling viggo bort :'( jag är så ledsen. vi tog över honom av en tjej som inte orkade ha honom mer. Jag tror han va en Peruan,svart. Så jag vill helst ha en typ av långhårig svart marsvin 2 st såklart. mitt förra marsvin va ensamm och vi hann aldrig köpa ett till till honom så den här gången vill jag göra ett seriöst köp med 2 bebis marsvin. Ska dom vara 2 syskon eller 2 från olika uppfödare? tacksam för svar ,
Michaela!
Beklagar sorgen :(
Det brukar vara lättare med två syskon då de redan känner varandra, men det går lika bra med två från olika uppfödare.
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Beklagar. Som redan sagt spelar det ingen roll om de kommer från olika men det är väll smidigast.
http://www.svenskamarsvinsforeningen.se/index.php?option=com_content&view=article&id=133&Itemid=84
En länk där du kan söka registrerade uppfödare :) annars är det aldrig fel att köpa två "begagnade" från blocket :)
#1&2 Tack så mycket :')
Synd om dej
#4 ? Tycker det var en ganska tyken kommentar, TS har ändå förlorat en kär vän. Verkar inte riktigt som om du menar det du säger.
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Jo men hade brottom just då ! Menar tycker synd om dej
#7&6 tack så mycket det värmer :)
skulle aldrig vilja mista mina små liv någonsin mvh det är jag som är djuren7 för har bytt 🙂