Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 4114 ggr
_Charlie
8

Trubbnosad nonself!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag får hemskt snipiga och fula nonselfar i mina kullar. Med nosar som aldrig verkar vilja ta slut. Men inte denna gången inte! Har ni sett en så trubbig liten kort näsa? Jag dör så söt den är!

Flora, som faktiskt egentligen rent krasst inte alls är en nonself utan en nonself kommen ur en sheltiepet/rex parning, men ändå. ;)

Sötplutt!

_Charlie
3

Liten gerbil. ;)

_Charlie
1

"Bara för att vi är så söta, jag och min pussvänliga buffmage." 💋

_Charlie
2

Samma tösabit för 4 månader sedan. Jag som ännu kallar henne och syskonen bebisar. ;)

Arinah
0

Vackra ögon har hon också, jättefin 👍

[rumelle]
2

Nejmen, en liten piphare! :D

imoon
2

Min Luna är lite mer buff och din Flora är lite mer agouti, men ganska lika är de ju! Luna är "nonself-pet" efter en self och en semilånghårig virvelpet.🙂

Jag är väl dock den enda i världen som inte är förtjust i dessa platta ansikten. Föredrar typ dutch-ansikten.

imoon - medarbetare på Marsvin i Fokus

_Charlie
0

#4 Ja visst, stora, runda och friska ögon, hon är fin hela hon. :)

#6 Ja titta, vilken skönhet! :) Jag är rexfrälst ända in i själen så jag har en förkärlek till de trubbiga små tjocka näsorna, jag tror jag fäst mig så vid hennes utseende just därför. ;)

Teddymarsvinet
0

Vad fin hon är, en riktig liten goding ju! Hon ser ju nästan ut som en liten capybara med den trubbiga nosen. Jätte söt verkligen. ♥ :)

Primas - Uppfödning av Nonself Golden Agouti  Primasmarsvin.weebly.com 

/p>

Lilje
0

Åh så söt tjej 🙂 Jag har också en nonselftjej som är helt platt.. de andra två nonselfarna här hemma har typiska nonself-nosar :) Inte för att det spelar så stor roll egentligen, men tycker också att de med runda, korta nosar är sötast :)