ny utehage
Åååh så ljuvligt! Önskar jag kunde ge mina grisar detsamma!
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white
Oj, det var en lyxhage. Jag önskar också jag hade den där möjligheten, lyckans grisar 🙂
Åååh skulle också vilja! Men är du inte rädd för rovdjur, för det brukar hindra mig i mina planer ;)
Undrar som #3. Hade inte haft utan tak om jag hade inte haft övervak hela tiden stort sätt 🙂
Stort! Där hade mina kaniner velat skutta haha 😛
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Där snackar vi motion och frihet för grisarna! Härligt 😃
Antar att du håller koll så det inte kommer objudna gäster, är mer förundrad över hur du får in dem till burarna igen, mina galningar skulle iallafall inte bli frivilligt fångade tror jag haha.
Jag hade inte lagt in några hus eller rör till dom när jag tog bilden. Dom har flera rör som är ca 3 meter lång och 5 hus o gömma sej i oxå. Och just nu är gräset så hög så det är ett elände o hitta grisarna i det.
Men grisarna har väldigt bra koll själv oxå, är det något som inte är som vanligt så kommer det ett skri sen ser man inte en gris på en stund. :)
Så mysigt! Tar du in dem dagtid eller? Borde ju iofs vara ett heldagsprojekt att fånga in dem! Eller så kanske man kan få alla att springa in ett rör och sedan vara två som bär in hela röret 😃