Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterboendeinredning
Läst 1059 ggr
Maelis
1

Snygga hållare för vattenflaskor

Jag hittade de här och blev glad! Superbilliga men så klart lite dyr frakt. Kanske bäst för er som ska bygga burskåp eller liknande och behöver många. Jag beställde två röda och fick dem efter ca 10-12 dagar.

http://www.lightinthebox.com/sv/aluminiumlegering-cykel-vatten-mugghallare-fem-farger-finns_p319402.html

Twili
0

Vart ligger affären?

~Alla marsvin förtjänar ett hem. Alla hem förtjänar inte ett marsvin~

linneakaangas
0

#1 Man verkar inte kunna betala med svenska pengar, så jag tror inte att den finns i Sverige.

Maelis
0

Jag betalade med kort och de kostade sju eller åtta kronor styck. Frakten var mycket dyrare. De skickades från Hong Kong.

emmaaslund
0

#3 Vet du vad frakten kostade?

/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white

Maelis
0

Jag fick kolla upp det. Ca 80 kr. Så, som sagt, dyrt om man bara vill köpa en. Men billigt om man behöver fler eller kan beställa tillsammans med nån.

linneakaangas
0

#5 Va dyrt… Då kan man lika gärna köpa en sån här :D

lisora
0

#6 gud jag måste införskaffa mig en sådan, har tänkt på det länge men aldrig kommit till skott, just nu sitter vattenflaskan fast i ståltråd och grisarna har en förmåga att lirka ut hela flaskan så den ramlar ner i burgolvet…

emmaaslund
1

#5 Tack! Ja, precis 🙂 Snygga!

/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white

Maelis
0

#6 De är ju helt klart billigare, men inte riktigt lika snygga :-)!. Är det förresten nån annan som har andra tips på flaskhållare så släng upp dem här också om ni vill!

linneakaangas
0

#9 Man kan ju alltid måla i en färg som marsvinen tål? Blir fortfarande billigare.

linneakaangas
0

En grejj till jag tänker tillägga är att jag tror inte färgen på dessa håller särskilt länge när marsvinen har upptäckt något nytt dom kan gnaga på. :P

Twili
0

nej jag funderade på om det fanns i sverige el tex holland,som jag . är i nu :) när jag öppnade sidan så blev det holländsk text. därför ^^

~Alla marsvin förtjänar ett hem. Alla hem förtjänar inte ett marsvin~

linneakaangas
0

#12 Kanske går att söka på google maps eller nåt sånt?🙂

[tråkig]
0

jag har toffsar som sitter fast skruvade och en med plugg de funkar jätte bra🙂

Charlotta-B
1

Vi har sådana hemma, dem silver färgade. och köpte dom på Biltema tror jag för typ 25 kr :P 
Dom är suveräna! :D

Charlotta-B

Maelis
0

Lightinthebox är en global marknadsplats. Företag i hela världen kan sälja produkter där. Lite som e-bay alltså. Jag blev glad av färgerna helt enkelt!

redets
0

Jag har en i turkos som jag köpt från Asien, minns inte vilket land, men jag betalade drygt 10:- inkl. porto.

Maelis
0

#17 oj! Måste ju varit rena förlustaffären för företaget, men ibland har de ju gratis frakt för att kunna konkurrera med varandra. Och vad bra för dig!!!

nightmares
0

Tänk på, om ni beställer från utanför Europa, att det tillkommer 25 % moms på den totala kostnaden (inkl. fraktkostnad), samt en fast avgift om ca 100 kr för tull-/momsdeklarationen. Ofta slinker små brev igenom utan avgifter men risken finns alltid att man får betala mer än vad man tänkt sig.

redets
0

Har aldrig fått betala nå't extra från Aseien men man måste räkna med att det kan hända.

Har fått betala moms/tull från Kanada en gång men inte den fasta avgiften du skriver om. Tyvärr hade avsändaren skrivet ett högre värde än vad det var.