OT- andra djur
Nu har vi ju många trådar där vi visar våra älskade marsvin(det är ju trots allt en marsvinssida :P ). Men här är en tråd där man kan lägga upp och visa sina andra djur, från vandrande pinnar till hundar och hästar, vad man en har :)
- Mvh Emma
Vad söta :D
- Mvh Emma
#5. Tack :D måste bara fråga, den fläckiga kaninen, va är det för ras? *dålig på kaninraser* :)
#6 Hon är en dvärgvädur korsning :)
- Mvh Emma
#8. Haha, va söt hon va :D din vita kanin Isaac var åxå otroligt söt ;D
#9 Tack :D
- Mvh Emma

#11 Så söt
- Mvh Emma

2 hundar, 3 katter, 1 råtta (som just har blivit ensam, han är 3.5år gammal själv och troligtvis dement så han kommer inte leva jätte länge till så det är inte mkt lönt att ge honom en kompis eftersom jag inte ska fortsätta att ha råttor efter hans död), 3 fulichor och drygt 37(?) pantheror x) Sen mijontals ofrivilliga djur i trädgården i form av spanska skogssniglar T_T

Jag har en koloni damråttor under min säng, efter som jag misstänker att dom är agressiva så vågar jag inte ta en bild på dom. Så tyvärr inga bilder ;P
Så har familjen ett akvarium, just nu med bara en 3 årig malavi ciklid i, han heter Benny och åt upp sin kompis innan vi åkte iväg på semester (Sune syndromet smittar nog XD) om några dagar ska han få ett gäng nya kompisar.
Kram Hanna
Hanna

Snart så har inte jag kvar marsvinen.
Men jag har massa dammråttor -_-'

#33 - Ge mig den :| Formligen älskar rysstecknade och rödögda kaniner