Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettminneslund
Läst 756 ggr
flocken
0

sovgott Aretha

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

april 2008-18juni 2013

Min älskade Aretha har nu somnat in. Det gick fort & väldigt hastigt. Släppte ut de i hagarna för en timme sedan sprang hon omkring, pep efter morötter. Strax därefter låg hon ner med benen släpande efter sig. Drog sig fram & pep. När man tog upp henne var hon helt lealös. Fanns ingen ork kvar. Husse kom hem & tog henne med sig. Tårarna rinner. Min älskade, älskade Aretha. Min bus tant som gjorde livet med marsvin så otroligt roligt. Skrev även en artikel om henne i marsvins magasinet.Livet med Aretha har varit underbart.Gav henne ett bra sista hem. Hon kom hit för 2 år sedan vanvårdad & full av löss.Fram in i det sista var det full fart.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[tråkig]
0

synd att hon dog för dej 😢 

Hoppas hon har de bra uppe i himlen. Jag tror hon tänker  på dej och ler för du har varit en sådan bra matte🙂

Fridaaaa
2

Vila i frid ❤️

Glad att jag fick träffa ett sånt underbart marsvin 🌺

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
0

När husse kom hem nu i kväll så sa han att Aretha hade redan somnat in själv när han kom tills hans föräldrar. Men smärtan blir inte lättare för det. Svärfar trodde på någon hjärnblödning eller liknande eftersom det gick så fort. fy vad tomt & tyst det är i flocken nu.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

[rumelle]
0

Åh, jag beklagar så mycket! Sov gott finaste lilla fluffisAretha. ❤️

Onyxia
0

Vad vacker hon var! Vila i frid. 🌺

SMF 470 Saphira's
- Nonself & crested black, lilac och grey fox/otter
- Self & crested saffron, pew & cream
- Teddy

flocken
0

tyst & ödsligt. Ingen som lever rövare & snor grönsaker. Att sorgen över en älskad gris kan vara så stor & jobbig. Men tror att jag fortfarande är chockad. Livet måste gå vidare.

…………………………………..

Atensia
0

Vila i frid fina Aretha ❤️

/Amanda & 5 marsvins flickor :)

Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se