förlåt
förlåt ! Jag var så dum som skrev de var sur och trött då . Jag ska försöka svara väl på era frågor lovar nu på heder!
kram i från mej och grabbarna grus!🤗
jag skäms😟
Det är bra att du förstår att det faktiskt är på allvar detta, och jag respekterar folk som inser. Efter allt detta kanske man ska tänka en gång till innan man gör någonting förhastat? :)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
ja tack för du har till lit till mej igen
Håller med #1. Tycker det är starkt av dig! Visa bara att lyssnar och tar in vad folk säger..så kommer saker och ting att bli perfekt!! ;) Det kan jag lova! :)
// Linn da' coolest!
ja lovar 🤗
Skönt att du kom tillbaka :) Och det är ett stort steg att både inse att man gjort fel och ta ansvar för det ^^
Enjoy life and live the adventure!
tack 🙂
Det är bra gjort av dig att be om ursäkt 6 att du tar ansvar för det! 🙂
Vem är Milo föresten?
tack ja de måste ta tid att klura att man gjort fel
# 7 Milo är väl den nya marsvinet som är 1 år och är nya kompisen till Malte istället för Silver. Rätta mig om jag har fel.Välkommen tillbaka 👍
ja de stämmer bra de!
tack så mycket.
Tyvärr dog ju Silver
#9 Jaha, okej! 🙂
#10 Vad tråkigt.. Jag beklagar. ♥ 😕
ja fick veta de efter att han kommit hem till uppfödaren och att käkarna var låsta men de viste ju inte jag. Så han var tvungen att avlivas tyvärr tur fick ju Malte en vän på dräkten
#12 Jaha! Vad synd.. 😕
ja som tur är fick jag värdens guligaste gubbe😊
Milo är jätte lik Tösen så undrar nu om de har någon slags kompling inom släkt eller liknade
Välkommen tillbaka. Alla gör vi misstag och blir sura och säger saker vi inte menar. Men det är skönt när man insrr att det man gjort kanske var lite förhastat och att man kan erkänna det :) Hoppas att du stannar nu och tar våra råd som tecken på omtanke för dig och dina djur och inget annat.
¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤
Bra att du är tillbaka och att du säger förlåt och lovar bättring. Då visar du attt du kan ta till dig vad andra säger och du kan inse när du gjort fel. Det är inte alla som kan det så det ska du vara stolt över. Modigt av dig att komma tillbaka!