Nya bilder!
Man kan ju alltid fota svinen om man har långtråkigt 🙂 Försökte mig inte ens på att fota alla tillsammans utan de fick sitta i två grupper, en grupp med alla ljusa och resterande färgklickar i en annan grupp. Det var tillräckligt svårt att få dem att sitta stilla i alla fall.. särskilt creamhögen!
Vi börjar med crestedhonorna.
Hahaha! Otroligt söta allihopa! Hera känns som klassens clown :D
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white
Underbara hela bunten! 😃
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Det är bara föööör snyggt med cream!! 😃 Älskar #2.
Och finaste Maribella 😍 Jag vill också ha en egen (eller två, tre, fyra..) lemon nuuu! Älskar hennes ögon, hon är så fin!
Jag tycker du nog ska prova på att fota alla tillsammans. Du kan fråga några extra händer till hjälp ;)
Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)
#5 Älskar Meyas min på bilden. "Jag vill inte bli fotograferad från den här sidan, nu är jag sur…" 😉
gud vad söta marsvin du har
Åh vad jag älskar dina marsvin lilje! Så fina! Speciellt de som är Lemon och cream. Tyvärr så har jag inte hittat nån som säljer cream.. :)
Maija. ~ett liv utan djur är inget liv alls~
Oj vad söta! Jag lyckas inte ens få en gruppbild på mina två när jag försökte…
Fjonkan är ju bara för söt :)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#8 Hahaha det stämmer perfekt på henne!
#10 Javisst, det är ju något speciellt med dessa gräddfärgade limpor.. du får allt ta och hitta en lemon till ditt gäng längre fram! Jag skulle gärna också ha en till 😊
#11 Det är min surtant detdär, i alla fall när hon inte får som hon vill 😃
#14 Åh de tackar så mycket! Nej de kan ju vara lite knepiga att få tag på.. man får nog ställa sig i kö i god tid.
Hela gänget tackar för allas kommentarer :) Jag blev lite sugen på att försöka fota hela gänget efter #14s kommentar ovan, så jag försökte. Hämtade min syster som assistans ;) Tyvärr blev bilderna inte så bra då det börjar bli dåligt med ljus och min kamera inte är den bästa. Men de duger! Börjar med en misslyckad bild, tycker den är så rolig för Chindira ser så extremt irriterad ut på Fjonkan som inte alls ville vara med.. och Sky bara hänger där!
#16 vad kul! :) hahahah vad gör fjonkan under "dem andra 2"? (Haha visste inte vad dem hette) du luckas alltid med dem roligaste bilderna :D
Maija. ~ett liv utan djur är inget liv alls~
#16 Hahahah åååh jag älskar när de ska under varandra sådär. De som hamnar på ovansidan ser alltid lika förvånade ut 😃
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white
Haha lika fantastiska bilder som vanligt. Dina grisar har då stulit mitt hjärta :)
Så fina bilder 🌺
#1 Såå charmig! Lemon är något alldeles extra det.
#16 Ååh, haha, vad roliga de är!😃
Duktigt att du fick till bilden till slut(#18)!
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#19 Hon gömde sig därunder, tyckte inte att matte skulle fota henne 😉
Tack så mycket allihop! Kul att bilderna gillas 😃
Underbara bilder och vansinningt vackra marsvin!😃
#24 Tack! Fjonkan hälsar 😃