Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterboendeinredning
Läst 809 ggr
MiniW
2013-08-06 16:46
8

Resultat.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej allihopa!

Jag har haft väldigt mycket att göra; flytt och samtidigt fått semester så jag har glömt att lägga in bilder på resultatet nu när bokhyllebyren är helt färdig. Jag är inne via mobilen så det är därför jag postar en ny tråd.

Hur som, nu är våtrumsmattan i, allt är tätat med en viss typ av aquatätning, fönstren är av dubbla plexiglas och är tätade med svart silikon från insidan.

Både jag och grisarna är jättenöjd!

Svarttusch
2013-08-06 17:04
0

Snyggt, smidigt med fönstren när hyllan är såpass hög, då får se ju naturligt ljus ändå :) Tänkte bara fråga; har du kollat så det inte är giftigt silikon?Har för mig att andra tipsat om akvariesilikon för det ska vara ofarligt.

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

MiniW
2013-08-06 17:08
2

#1. Tack! Ja, precis, det var lite så tanken var - att de ska få in ljus och att vi (och dom) ska kunna se in/ut 🙂
Japp, allt är kollat så att det går att ha för djur och jag har vart väldigt noga med att leta reda på rätt produkter 🙂

Lundqviist
2013-08-06 17:59
0

Snyggt! :)

emmaaslund
2013-08-06 18:21
0

Tjusigt! 🙂

/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white

Svarttusch
2013-08-06 18:23
0

#2, misstänkte att du redan kollat det :) Den är verkligen jättefin, lyckliga grisar du måste ha :)

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

MiniW
2013-08-07 15:24
0

Tack så jättemycket allihop! 🙂

#5. Tack! 😃 Jo då, dom verkar rätt så nöjd, nu står dom med nosarna upptryckt mot rutan när det vankas grönsaker och kollar in allt i minsta detalj - otroligt fulsött!

Det känns skönt att ha fått hela buren färdig med fönster - så att det kommer in mer ljus naturligt och för att dom kan se ut på båda sidor och se vad som händer runtikring buren 🙂

[mina blommor MiloochMalte]
0

avis den var ju super snygg !

MiniW
2013-08-07 16:49
0

#7. Tack så himla mycket! 🙂

[mina blommor MiloochMalte]
0

Kan vi  byta bur?

Du tar min stora bur och jag tar din 😉

MiniW
2013-08-07 16:58
1

#9. Hahaha! Om det vore så enkelt 😉 Man tänker alltid att gräset är grönare på andra sidan 😃

Men jag kan erkänna, trots att vi pysslat en hel helg med att få färdigt buren och är mer än nöjd så är jag väldigt sugen på att bygga en till och har många idéer för nya byggen 😛