Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettpresentationer
Läst 835 ggr
Alexinas
6

Välkommen Qui

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag hämtade jag äntligen min lilla Qui. Hon är en crested lakeland i färgen Golden aguoti/golden och hon är född den 31/5. Hon är med andra ord fortfarande en liten pluppis 😍

Och här har vi lilla skönheten. Jag satte ihop henne med min gamling Guro och det gick riktigt bra. Det ända som hände var att Guro nafsade henne lite på örat 😛

Alexinas
3

Mina sötnosar😍

emmaaslund
1

Men söt! 😃 Liten ekorre! Grattis till nykomlingen!

/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white

Alexinas
3

Marsvinsmys

Alexinas
3

Den nya fina buren mamma hjälpt mig att bygga. Det var först tänkt att vi skulle bygga en bur av en Billy bokhylla från Ikea men nej, det vart en bur av min lillasysters gamla säng. Och det var bara bättre för mig då måtten på sängen var större än bokhyllan :)

Måtten är 200cm x 90cm så de har det stort men jag känner att jag måste skaffa lite fler tillbehör som kan fylla ut buren då det är väldigt mycket tomma utrymmen. Men det får duga så länge :)

Alexinas
0

#2 Ja visst är hon, jag är helt kär!!! 😍

Tack så mycket 😃

[mina blommor MiloochMalte]
0

gud så söt hon är 😍

Jag har också en liten plutt hemma snart i veckan🙂 fy vad söt din andra vuxna hona är med 😍👍

Alexinas
0

Ja hon är hur söt som helst! Jag är så glad!!

Ja jag läste det i din tråd, Grattis! Ja båda mina är jätte söta 😉😛

Frida B
0

Vad söt!

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Lundqviist
0

ååå vilka sötnosar! 😊

Och vilken lyxbur dom har! 😉

[mina blommor MiloochMalte]
0

Tack Ts väntar spänt på dagen då han kommer hem hit min lilla bebis.Härlig bur du har har också lite saker i min bamse bur

RosaMarsvin
0

Vad bra att det har gått bra och vilken jättefin bur, där kommer Qui att trivas!

theomuffin
0

Vad fint de har!!! Och sååååå söta marsvin du har!!!!!!!

Kika gärna in min hamsterinstagram emmashammies och min facebooksida där jag sälger pärlarmband: Pärlarmband made for You. https://www.facebook.com/P%C3%A4rlarmband-made-for-You-1331653063516116/

[erikam]
4

Underbart söt, ser ut som en liten kapybara 😃 😍

Lilje
2

Jag var riktigt sugen på att höra av mig och köpa henne när hon var tillsalu för jag tyckte hon var så fruktansvärt söt med sina uppåtöron och teckningen! Underbar liten tjej du fått hem, toksöt verkligen! 😍