Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettmedlemmar
Läst 974 ggr
Mimmi-Sweetnos
0

Efterlysning av marsvin

Hej! Jag håller på att leta rundor om mina marsvin och det är en kille jag inte lyckats få tag på. Det är en ch-teddy kille vid namn Malfoy och creamfärgad. Hans föräldrar heter Polkapigs SweetPea och Mateus. Han är snart två år då han föddes oktober 2011. Sålde han till en tjej vid namn Melodie i Göteborgstrakten. Vad det ser ut som när jag har googlat lite så verkar det som att han kort därefter blivit såld till någon Elin men längre än så kommer jag inte. Om någon vet något får ni gärna höra av er, skulle vara så kul att veta vart min bebis är nu.. /Carro, som förut hette Licroana här (glömt lösenordet till den så lånat mkn lillasysters inlogg)

RebeccaG
0

Har du en bild på grisen? Det skulle underlätta för folk(typ mig) som inte är så insatt i färger/raser hos marsvin.

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

Mimmi-Sweetnos
0

Det är killen som är med i denna tråd, och där finns ju även bild på honom. Dock så verkar inte hon så aktiv längre… :/

http://marsvin.ifokus.se/discussions/4f1ac919d4ebea1f2600186e-valkommen-lilla-malfoy

Caspia
0

Om du klickar på hennes användarnamn kommer du till hennes presentationssida. Där finns två mailadresser och två mobiltelefonnummer. Funkar inget av dem?

Envishet och drömmar

Mimmi-Sweetnos
0

tack så mycket för tipset, missade numret helt men har nu pratat med dom :D 

visade sig dock att han bor hos sin tredje familj.. lilla snuttegubben då..

Zakaraa
0

Oj 3 ägare på bara 2 år? :o låter väldigt mycket för grabben :(

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Mimmi-Sweetnos
1

Ja verkligen.. :/ Men hon som jag sålde honom till har sålt honom vidare bara en månad efter hon fick honom, känns väldigt tråkigt när man ändå försökt vara noga och hitta rätt köpare. Han var mig väldigt kär och ville såå gärna behålla honom, men hade ingen möjlighet då jag bara hade en honflock.. Men verkar som att jag kommer få kontakt med de nuvarande ägarna så jag får hoppas att han har det bra!

Zakaraa
0

Håller tummarna och väntar på uppdatering :)

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning