Ny hemsida =)
Nu äntligen efter att maken och hans bror jobbat i många månader, har dom fått ordning min nya hemsida , mycket har bråkat och krånglat, men nu är det klart och den ligger nu uppe 😃, jag är så nöjd så nöjd 😃,
kika gärna in och säg vad ni tycker 😉,
helt klart är det ju inte då men de sista kommer det med där i bland en presentation av mig 😉
Ta vara på dagen, Du vet aldrig vad som händer i morgon 
Jättefin! ^^ Spännande att se när allt är klart. De gjorde ett bra jobb :)
Enjoy life and live the adventure!
Tack :) jagr så nöjd med den :) , måste även ta bilder på de djur som saknas :) kanske skulle passa på nu när dottern sover ;)
Jättefin! :D Och vad många marsvin du har. o_O Söta var de också. ^^
Fast de tre utropstecken i "Skulle ni utav någon anledning inte kunna eller vilja ha kvar marsvinet/marsvinen vill jag att ni kontaktar och informerar mig först!!!" tycker jag ser onödigt aggressiva ut om jag får säga det. :P
Tjusigt! 🙂
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white
Åh så tjusig den är!
Har ni marsvin tillsalu nu?:)
Mysig sida! Roligt att det finns marsvinsuppfödare i trakten, för jag bor nämligen i Vänersborg! Har haft marsvinstankar ett bra tag nu, så jag kikar runt på uppfödares hemsidor för att se vad för ras som passar mig. Har även varit nyfiken på avelsbiten (har haft marsvin tidigare, så jag vet vad själva djuren innebär!), då det lockar mig något enormt.
Vilken tjusig sida!
Bra jobbat av dem 😃👍
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jätte snygg var den 👍 upp för din snygga hemsida 🙂
Tack alla har medlat vidare till maken och han nu tagit bort utropstecknen ;) #7 jag har endast en unge kvar nu, en hona som är född 23/2-13 finns bild på tillsalu :)
Fint ! 🙂
Jag måste kolla in din snyga hemsida igen(för 3 gången) 🙂
#13 hihi =)
Nu har dom sista djuren kommit in på sidan med =) , (vet att tognyh är tunn han har precis flyttat från mamma)
Så nu sak jag bara fila lite extra på om oss sidan sen kommer den med upp =)
Fullkomligt älskar teckningarna och färgerna på Chocopop's Wonderful Alice och Halloween's Corona! Sjukt charmiga!!
Gillar verkligen designen! Snyggt och lätt att hitta 🙂
#15 du är inte ensam om det ;) #16 tack, som jag sa när dom skulle börja med den. - jag vill att den ska vara enkel och inte massa bös som det oftast är på gratis hemsidor :) dena har till å med egen server som står i köket, va nu det skulle va bra för ;) men dom går tydligen in för det ordenkligt ;) Men nu skulle jag vilja ha lite mer länkar på sidan, så ni som vill får gärna lämna era hemsidor till mig :)
#17 Här kommer min adress till min hemsida:
Jättefin hemsida! Lätt att hitta och få information, jättefina bilder på dina söta grisar! 😃
Kolla in hos mig och mina djur på www.pomn.weebly.com
#0, ville bara göra dig uppmärksam på att i uppfödarregistret på smfs hemsida länkas det fortfarande till din gamla hemsida :)
Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida
#20 vet ;) har mejlat om de, men får nog mejla igen ;) därför har jag inye tagit bort den gammla än ;)
Wow min hemsida finns på Länksidan och stolt är man 👍
Nu hr hemsidan utökat med en flik till och gästboken har fått spam skydd :p. Ny gris inlagd :)