Fotografering
Idag trotsar jag min förkylning och tar nya bilder på grisarna för hemsidan. Är ännu inte klar men måste få visa upp en liten filur som tyckte att det var kul att posera lite fritt - det blev fler improviserade bilder än uppställda vilket jag kanske inte riktigt var ute efter. Men Mozza hade skoj. Hon såg ut att tänka:
"Kanske blir jag nya ansiktet utåt för Nidos om jag posar såhär.. Och såhär.. Och såhär…?"
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white
Jag tycker bilden som är på vänster sida längst ner var cool 👍
Och lilla familjen var inte så lätt att fota heller.. Under, över & alla samtidigt ❤️
/ Emma
Aw godingar!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Hur gör du (och alla andra) de där bilderna med fyra bilder i en?
#6 Via appar i telefonen. Jag använder en som heter PhotoGrid 🙂
/ Emma
Tack för svar!!
Gud så söta! 😃
Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)
Gud vad söta bilder på dina söta grisar
Håller med ovanstående att bilden i nedre vänster hörn var cool. Helt enkelt underbart söt! En sån pussmun :)
Tack! Ja, Mozza hade för sig en hel del alltså.. Det där är bara ett litet utplock 😃
#12 Visst är dem.. Jag vill alltid att de ska bo tillsammans just för att de är så otroligt vackra ihop 🌺 Tack så mycket! Vad snällt sagt, jag har inte alls någon känsla för fotografi vad jag vet om 😊
/ Emma
Åh, vad charmigt 😃
Måste dela med mig av en bild på min älskade långhåriga mupp också ❤️ Den här killen kommer för alltid ha den största platsen i mitt hjärta, det bara är så.
/ Emma
#4 Men så tröött 😍