Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettminneslund
Läst 988 ggr
Lilje
1

Sov gott älskling

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag somnade en väldigt speciell tjej in. Hon fick krampanfall och innan vi hann hjälpa henne så somnade hon in självmant. Tårarna rinner och jag kan nästan inte fatta att hon är borta. Det känns som att hon ska hänga där över burkanten när jag går fram till buren och gapa efter mat som hon alltid gör. Hon hade ett fantastiskt temperament och det kommer bli så tomt i buren utan henne. Det märks att de andra marsvinen vet vad som hänt, det är både onormalt tyst i buren och en av honorna började chirpa kort efter anfallet.

Förevigt i våra hjärtan, Nybackens Maribella Queen.

emmaaslund
0

Nej, vad otroligt sorgligt! Hemskt att förlora en så fantastiskt vacker och speciell vän. Mina tankar finns hos dig och flocken 🌺

/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white

Fridaaaa
0

Vila i frid 🌺 Vad sorgligt 😕

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Sanni
0

Finaste, finaste Maribella 🌺 Vila i frid. Styrkekramar till dig Lilje.

Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)

[erikam]
0

Vackra Maribella, njut av det färska gräset som aldrig kommer ta slut. Alla tankar och styrkekramar till dig Lilje!

godisgrisen
0

😭❤️

Svarttusch
0

Otroligt tråkigt 😕 Men hon skuttar runt och äter gott gräs där det aldrig vissnar 🌺

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

DixieBC
0

Vila i frid! Otroligt fin liten tjej🌺

Besök gärna min blogg - Minsvartvita

Lilje
0

Tack så mycket för de fina orden alla! De värmer faktiskt. Det känns så konstigt att komma in i vardagsummet nu när man vant sig vid att lillan alltid började skrika för minsta lilla. Nu är det tyst..

Lyan
0

Nej :'( Jag har också haft en tjej som dog pga krampanfall, det är hemskt! Styrkekramar!

Sov gott lilla gris <3